От Благоевград до Бургас – само по магистрала!

Премиерът откри 2-ия участък от Западната дъга на софийското околовръстно
167
От Благоевград до Бургас – само по магистрала!
Снимка: БТА

Премиерът Бойко Борисов откри втория участък от Западната дъга на Софийския околовръстен път. На откриването присъстваха министри и столичният кмет Йорданка Фандъкова.

Концепцията е свързана с по-бързо преминаване на трафика и съкращаване на пътя от връзката между АМ "Хемус" по новото трасе на Северната скоростна тангента и връзката с Околовръстното, където движението по Западната дъга е с четирилентов път с безконфликтно преминаване.

Изградени са и кръстовище на три нива при ж.к. "Люлин" и връзката с Калотина и директно включване към АМ "Люлин" и АМ "Струма".  По този начин се съкращава времето за преминаване на трафика до Благоевград и Кулата. Проектът за втория участък от Западната дъга беше изпълнен предсрочно за девет месеца.

При откриването премиерът коментира, че преди две години това е бил един провален, зачеркнат от Брюксел проект.

"Парите трябваше да се върнат - е безпощадната истина", коментира още той и допълни, че са положени огромни усилия, прехвърлени са средства за следващ период, за да се стигне до днешния ден.

По думите на Борисов с новия пътен участък на практика "тангентата и дъгата" вече са свързани и от Благоевград до Бургас "ще караме само по магистрала". "Надявам се в скоро време да стигнем от двете страни на Кресненското дефиле, там ще го мислим", каза премиерът.

Борисов "помоли" и да не се крадат мантинелите, защото спасяват човешки живот. Той коментира още, че преди магистралите били 10 км и можело да бъдат пазени, но вече няма как и затова сега се разчита на хората да подават сигнали, ако видят нещо нередно.

Той честити на хората от кварталите в близост до Западната дъга, защото сега "от тук до квартал "Младост" те ще отидат за 7-8 минути". Затова според Борисов има "мъка голяма и се чудят какво да измислят". Думите ми ще отлетят, направеното от нас ще остане за десетилетия, подчерта той.

"Западната дъга е придобивка не само за София, но за нашия град тя има изключително голямо значение, защото заедно със строителството на метрото и с подмяната на градския транспорт изграждането на Околовръстния път е основен фактор за облекчаване на трафика в София", заяви кметът Йорданка Фандъкова. Тя припомни, че за последните 10 години са изградени заедно със Северната скоростна тангента близо 35 км първокласни обходни маршрути.

Тя каза, че ще разчита на колегите си районни кметове за последователно и планирано развитие на северните и на западните територии на града. Тя пожела безаварийно пътуване, защото "хубавите пътища предразполагат към по-високи скорости".

"С този участък завършихме окончателно последната част от пъзела на разширяването на софийското околовръстно от Западната дъга - връзката със Северната тангента - и по този начин свързахме три магистрали - входа и изхода от столицата ни, в който да минава целият тежкотоварен транзитен трафик във всички направления към Европа", посочи министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова.

Тя каза още, че над 20 хил. превозни средства на денонощие преминават през това натоварено трасе и е изключително важно те да бъдат извадени от града.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


167
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
72
3
 
4
 
! Отговори
БКП преди 7 години
ПОЛИТБЮРО В ДЕЙСТВИЕ ! /виж снимката/
71
5
 
7
 
! Отговори
Аман от т@п@нари преди 7 години
Аз не знам - магистралите ли са ви най-важни, уважаеми шилета?!Или пенсиите от 150лв. на вашите родители, или това, че няма здравеопазване, образование, работещи институции, развит спорт, култура, научни и развойни центрове, че нямаме истинска полиция и войска, че сме нападнати от бежанци, като от ято скакалци, че властта умишлено развъжда ромите като в инкубатор и ние ги издържаме, а в същото време те издевателстват и убиват възрастни хора по селата и т.н.Та това ли ви е най-важно - магистрал
70
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Аман от т***п***нариФискалният резерв в момента е над 13 млрд. Държавните дългове вкл и тези на държавните предприятия са 14.5% от БВП. 80% от стойността на проектите се плащат от еврофондовете. Тоест, с всеки вложен български лев се строи 5 пъти повече.При ГЕРБ се строи, при БСП+ДПС+ Атака се краде и се правят заменки за милиарди.
69
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Аман от т***п***нариПълни глупости и обичайните лъжи.
68
6
 
4
 
! Отговори
Аман от т@п@нари преди 7 години
Пиша този коментар, понеже виждам, че е пълно с шилета, които вечер като се приберат от робство, чуят новините за магистралите, за техния вожд, пускат Планета и започват словесно да възхваляват Боко-мутрата.Нека е ясно, че Боко-мутрата изтегли към сегашния момент 12млрд. заем и харчи всички пари на държавата (от данъци, такси, ДДС, акцизи, соц. и здравни осигуровки и т.н.) за магистрали и съответната кражба!!!При предишните правителства имаше фискален резерв и пари за всички важни свери...
67
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Анонимен 94.А Европа ,защо не ги даваха на БСП ?Нямаха време от стачкуващите.Харчеха милиони да плащат на командированите полицията да ги пази.
66
0
 
1
 
! Отговори
1 преди 7 години
До wc Това е прекъсната осова линия мозъко......голяма мъка
65
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До 777.СРЕНАТА ЗАПЛАТА БЕШЕ 120 ЛЕВА.
64
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ах,какви хубави неща се правят в България-пътища,детски площадки,паркове, хубави улици,ремонти на обществени сгради,саниране на блокове,а БСП,какво направиха-нищо,за НДСВ ,говорим.Чета ви тъпите коментари,какви са ГЕРБ били крадяли,е каквито и да са,никое друго правителство не направи и половината!А БСП,само крадяха и нищо не направиха,а парите на българите са у тях.Техните милиони бяха наши..Ако беше Орешарски още на власт щяхте да гледате това през крив макарон,а мигрантите милиони в БГ
63
2
 
1
 
! Отговори
Do 106 преди 7 години
Razhojda si tumbaka...:-)
62
0
 
1
 
! Отговори
до демограф преди 7 години
да те .... у гражданина
61
1
 
5
 
! Отговори
777 преди 7 години
Винаги ще си спомням прекрасно измитите улици на София до 1989 г. чисто свежо, подредено. Да не говорим, че при силен снеговалеж с всесезонните "видинки" отивахме на работа. Ама "Зиловете" цяла нощ "вършееха" и в студовете парното беше по 12-24 лева на апартамент...............при средна заплата 280 лева.Е все пак истинската наденица беше 2,40 лв..........................но си беше от месо.
60
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
В Канада и САЩ толкова много пътища, мостове и какво ли не се строи и престроява и до сега нито един виден политик на локално ниво не е отишъл да реже лентички. На тези министри, кметове и т.н кога им остава врее за работа?Боко е ясен.
59
2
 
1
 
! Отговори
Значи си приебък преди 7 години
До до 91
58
2
 
14
 
! Отговори
баи Ганю преди 7 години
Асфалт паша пак се пъчи и реже ленти.Тои друго не може.Боже какви *** ни управляват държавата.
57
0
 
10
 
! Отговори
1 преди 7 години
С откриването на участък по участък,на магистрали ,задминахме страни като САЩ,в дължината на магистрали,но ганчооо е щастлив,и ръкопляска на вожда си любим.
56
10
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Анонимен 102Тази "вътрешна информация " от към дебелото черво ли я имаш???? И друго да те попитам: КъФ мъж си, аджаба, като не можеш 15 евро да спестиш за винетка????? Опссссссссссс, забравих, че рублата девалвира...............
55
0
 
10
 
! Отговори
анонимен преди 7 години
Ама и дебеланата е там, как се е наляла само. Хмм, сигурно е от винетките...... Това на снимката са хора, които трябва да се срамуват какво са причинили на държавата.
54
1
 
12
 
! Отговори
анонимен преди 7 години
То премиера само това прави, реже лентички на пътища, които след 2 години няма да стават за нищо. Кофти, ама си го траем.....
53
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
За нещастниците дето обясняват за София и България .. в София живеят и работят над 1 млн не-софиянци. Това околовръстна ще помогна за максимално не-софиянци. Вместо да караш 40-50 мин перз центъра,за 10тина мин ще стигаш близо до целта. Да не говорим за хората от 40тината села и градчета около софия, чийто жители всеки ден пътуват до София