BG хотелиери: Летният сезон беше катастрофален!

Спадът на туристите по морето е бил с близо 30%
21 сеп 2019 15:00, Петя Славова
268

Според министър Николина Ангелкова спадът на туристите това лято по морето  и най-вече в Слънчев бряг ще бъде само 1% , докато хотелиерите казват, че на първа линия спадът  е 15 % и забележете на втора линия с близо 30%, съобщава Bulgaria ON AIR.

Затова пък от министерството на туризма отчетоха ръст на нощувките реализирани от българските туристи с цели15%. Хотелиери и туроператори определят сезонът като катастрофален.

Още по темата

Според ресорното министерство  спадът в курорта Слънчев бряг бил основно при организирания туризъм.  Спад на полетите отчита и летище Бургас.

Слаб сезон отчитат и концесионерите. Скъпите чадъри и шезлонги прогониха туристите от българското море. Затова те настояват за категоризация на плажовете за следващото лято.

За юни и юли приходите от международен туризъм са над един милиард и двеста милиона лева, което  е ръст от 1,7%, отчете Министерството на туризма.

Последният чартър от летище Бургас е на 8 октомври, тогава ще затворят и последните хотели в Слъвчев бряг.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


268
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
79
1
 
43
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Назначават се наквалифицирани хора на минимална заплата, какво качество очаквате...Сервира се храна с изтекъл отдавна срок на годност, алкохол с неустановен произход...И това за една торба с пари, с които може да почивате нормално в Гърция, Черна Гора или Хърватска...Е те мазохистите все някога ще свършат...
78
13
 
5
 
! Отговори
германец преди 5 години
До АнонименНа който не му харесва в ресторанта си купува храна и алкохол от супера и на терасата!
77
1
 
7
 
! Отговори
БГ преди 5 години
Ем и тях ги разбирам от българите нищо не хващат а заплатата им рядко минава 800лв и то ако им я платят за 10-12часа 6 дена в седмицата
76
1
 
40
 
! Отговори
турист преди 5 години
Пропагандата прокарва теорията, че като съм българин от един гол патриотизъм трябва да си давам парите на родните мутробизнесмени ?!?Идеята на почивката е за смениш средата, да избягаш от ежедневието. Най-нормално е българите да почиваме в чужди държави, а у нас да идват чужденци. За да почивам в България трябва да ми се предложи несравним по качество - цени продукт. И още нещо - вече половината българи говорят елементарен английски. Езиковата бариера, на която разчитат мутрите, не съществува.
75
0
 
14
 
! Отговори
НВ клиента преди 5 години
До БГПерсонала по хотели и ресторанти ни наричаха БЪЛГАРЕЙШАНИ и ни презираха!
74
4
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Аз като турист съм на същото мнение. 800 лв. за 4 нощувки ултра ол инклузив. Мръсотия, чакам за храна, като в столова от соца. Бара, като декор от 70-те, персонал ***, мръсотия в тоалетните на ресторанта, няма са,пун, хартия. Е как да отида догодина пак? От патриотично чувство, понеже бера парите по дърветата. Вечер на разходка, дъни чалга, криви тротоари, осветление слаба. И това е туризъм. А цяла зима къщите тези хотелиери обикалят из чужбина, но явно нищо не прихващат.
73
1
 
27
 
! Отговори
БГ преди 5 години
Който каквото си заслужи!С цени които са по джоба на чужденците ,но се гонят българите дано имат спад от още 30% другата година
72
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Смятам, че хотелиерите имат силно лоби и лесно могат да духнат под опашката в министерството на Ангелкова.Летищата са на *** и са скъпи, авиокомпанията също, фериботите така и не успяха да се комерсиализират.Пътищата по морето не осигуряват безопастното и бързо придвижване на пасажерите.Железопътна инфраструктура липсва. Малките летища като Шабла, Приморско не работят ефективно. Управлението на парковете, горите и озеленяването, културните забележителности, музеите и атракционите не се развива
71
1
 
4
 
! Отговори
крайната цел преди 5 години
Да се съберат парици!
70
0
 
16
 
! Отговори
спомени преди 5 години
До жалко! но факт!Имаше още и ВУЗ - География на туризма специално за обслужване на чужди групи.Келнери и камериерки стажуваха в Германия а готвачи ходеха по западни посолства.
69
1
 
3
 
! Отговори
персонала преди 5 години
До MорскиПовече го влечеше не работата а чужденките, валутата - кореком и бакшишите!
68
3
 
28
 
! Отговори
БДЖ София преди 5 години
Кой нормален турист да дойде на дупките,джебчийките,лош сервис,фекално море,мръсен въздух.Туризъма е в София ГЕРБ там строи метро и улици.Няма аутобани Добре че идва някой от Братска Русия че да остави пари.Богат еверопеец няма да дойде в *** с РЕТРО влакове,разбити пътища.Остана само слънцето в България.
67
4
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
ами тая година в гърция половината коли бяха румънскив ресторанта като влезнеш цените нямат нищо общо с българските по моретоем е по-добре приготвено ем е по-евтино
66
2
 
21
 
! Отговори
жалко! но факт! преди 5 години
До Луцифер&БудаЗа какво ни бяха нужни тези ПУЦ-ове и ВУЗ-ове по туризъм като нищо не се научихме!
65
0
 
27
 
! Отговори
хотелски гост преди 5 години
До АнонименОмръзна ми да ги гледам уморените лица на камериерки и техните крясъци по коридоритеи честите чукания по вратите ни в ранните и късните сутрешни часове
64
1
 
33
 
! Отговори
Тишо преди 5 години
До АнонименНе харесвам презастроеното родно черноморие по няколко причини и най-важната е така нареченото "зустване". Ако си на море за седмица и три дни се бориш със стомашно-чревни заболявания заедно с цялото семейство, това може ли да се нарече почивка?
63
2
 
39
 
! Отговори
келнер преди 5 години
Който през лятото не краде - зимата няма какво да яде!С такова обслужване далече не се отива!
62
0
 
47
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Така ще е докато се научат, че гостът е най-важен. Без значение дали е немец, англичанин или българин. Гостът трябва да се уважава и обслужва а не само да се скубе....
61
6
 
9
 
! Отговори
Луцифер&Буда преди 5 години
Кога сме най-зле, така да сме...
60
3
 
58
 
! Отговори
Коментатор1 преди 5 години
Като доволен гръцки и италиански потребител на туристически услуги ви казвам много поздрави за другото лято, още по-катастрофално да бъде. Щом не умеете да цените нито служителите си, нито гостите ви... Вщвиочакват само яко фалити. Та да се научите. Смешни ***!