IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ иска по-скъпи билети средно с около 5%


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
на кво отгоре, в понеделник отново от Ямбол до Велико Търново 140 минути закъснение, билети ще ми вдигат. Разбирам да ги вдигнат, но поне разписанието да спазват
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонименами купи го ти и избий рибата бевлак е много по-добре от автобус, особено ако пътуваш София-Бургас-София, дори с окаяното положение на влаковете, за цената въобще не говоря - без пари, ама за това качество колко да вземат още, макар че мен ме устройва - 3 филма и пристигам
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Само след 3 години товарни превози ще са уникално апетитен бизнес. Сега трябва да се приватизира и естествено е на нечувана "загуба". Ще го лапнат за без пари....
отговор Сигнализирай
21
chicago
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Вдигайте ги със 100% така ще ви стигнат вагоните,локомотивите,ще намалеят амортизационните разходи,ще намалеят разходите за ток и ГСМ,ще помогнете за бързото обезлюдяване на малките населени места,ще помогнете на автопревозвачите.Боже колко фаиди едновременно.
отговор Сигнализирай
20
Rado
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Тия железарии в този си вид са абсолютно ненужни. На много по ниски цени са услугите от автобусния транспорт-икономично, бързо, уютно, топло, без закъснения и мангасарщина. Увеличението на цените е поредният идиотизъм, който ще обере и жлртите стотинки на пенисонерите.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Синдикатите ... синдикатите носят вината да сме на този хал. Щотото се оядоха и се сдушиха с тези пред които трябваше да защитатават интересите на хората които им осигуряват заплатите
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Московски и Борисов са неспособни да решат проблемите на БДЖ и по-добре да се махат, защото направиха голяма каша. Ако се следва икономическата логика, БДЖ трябва да пуснат повече влакове, но и да вдигнат цените на билетите само там, където влаковете са претъпкани и има много желаещи да пътуват. А там където няма пътници, БДЖ трябва да намалят цените с цел да привлекат повече пътници.
отговор Сигнализирай
17
didak
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
И аз искам по голяма заплата , ама няма . Богатите стават по богати , а бедните , по бедни....
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
"Синдикатите твърдят, че активи за 500 млн. лв. ще се продадат за жълти стотинки.Къде бяха синдикатите ,като се трупаха задълженията на БДЖ в размер на 800 млн лева?Къде бяха синдикатите като продадоха БТК за 1/10 от цента и?Къде бяха синдикатите като продадоха Кремиковци и след това разграбиха комбината?Ай сиктир и синдикатите бе......
отговор Сигнализирай
15
xax
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Цялата идея на БДЖ трябва да се промени. С много пари от ЕС и БГ трябва да се модернизират линиите и после да се купят нови влакове. Веднага след това вдигане на цените, защото този транспорт ще е по-бърз и комфортен, а няма да си заврян на малка седалчица в автобуса. Наистина до тогава трябва да минат 7-10 години, но все някога трябва да се започне.
отговор Сигнализирай
Новини