IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ иска по-скъпи билети средно с около 5%


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
anonimen
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
pitaite moskovski ,kolko pari e otkradnal ot bdj ,i ot zakriti gari kolovozite se se maxnaxa ,a jelezniiat pat go naima relsite otidoxa za skrap i to godni .pak vav negoviai jop. zatova ne glasyvaite za tazi partiai, vdigat bileti ,vzimat kartite na slyjitelite na pensioniranite jipeizi koito sa ot malzenstvata ,neim se polagat bezplatni karti i t. n.pomislete za kogo 6e glasyvate.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Да го закриват тогава, защото пътниците нямат пари за скъпи билети и спряха и много влакове. За 2013 г. депутатите са гласували 170 милиона лева помощ за БДЖ от бюджета, но много хора не могат да пътуват заради скъпите билети и/или липсата на влакове.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ами да оформят този дълг за около 1 милиард лева като дълг на държавата и да пуснат спрените влакове на БДЖ, а не БДЖ да трупа дългове, че депутатите гласуват да има ниски цени на билетите. БДЖ и да бъде закрито ,пак държавата ще връща дълговете, защото държавата води БДЖ към фалит с ниски цени на билетите и скъп ток и скъпи вагони и локомотиви. Няма такова чудо някой да се вози без пари, а друг да му плаща.
отговор Сигнализирай
11
до 7
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Просто лъжеш. Влаковете навсякъде са социален транспорт, независимо от това колко е луксозен.Автобусите са къде, къде по скъпи и коленете ти отиват на кино, а един да е грипав заразява всички.
отговор Сигнализирай
10
Яко
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Когато Цеко Минев купи БДЖ, ще пусне кабинкови лифтове от София до Варна, Бургас и до всички останали гари...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
те тия са фалирали отдавна.и да вдигат билетите не виждат ли че хората пътуват с влакове само по празниците.пък като им видиш и министъра....
отговор Сигнализирай
8
Кратун
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
И със 100% да вдигнат цената на билетите - парите пак ще бъдат окрадени. Това е така от години насам. Ако приходите се управляваха истински и съвестно, БДЖ щеше да е в пъти по-добро положение в момента.
отговор Сигнализирай
7
жълво
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Може ли мобилен оператор виваком да сканира подписите на клиентите си.Това е пореднатадалавера и предпоставка за алоупотреба с личните данни когато не е възможно дистснционнодоговаряне. Хора внимавайте-мамят ни когато и както си искат!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
В цяла Европа жп превозите са най-бързият, луксозен и скъп превоз. При нас е точно обратното. Ако БДЖ продължава с тази политика със "социална насоченост" това никога няма да се промени. Трябва г-н Министърът да вземе държавническо решение - ще развиваме БДЖ спрямо европейските стандарти или това ще остане най-евтиният ни транспорт. И в двата случая ще има недоволни, но компромис в случая няма как да има.
отговор Сигнализирай
5
ВСИЧКОЕ ВЪЗМОЖНО
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
БДЖ да не си играят ами да синхронизират цените с тези в DB дойче бан . Скоро ми се наложи да пътувам от Хамбург до Augsburg . Разтоянието е около 820 км потеглих в 8ч сутринта и 16,30ч бях в Augsburg цената която платих в едната посока бе 114 евро +4 евро за запазено место . Чистота , удобни седалки и отоплението беше на ниво . Персоналът беше чист спретнат с изрядни униформи с две думи чувстваш се КЛИЕНТ и не съжаляваш че си платил билет . У нас без лукс ще вдигнат цената !
отговор Сигнализирай
Новини