IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Просто Генади!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

161
Прецакан от БТК
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
С тези селски номера БТК (Виваком) щяха да просъществуват в Западна Европа и Щатите точно 2 месеца. След това щяхме да ги скъсаме от дела и да фалират. Тук обаче се радват на закрилата на властимащите и нищо няма да им се случи. Единственото, което можете да направите е да не ползвате услугите на тези лъжци ! Рано или късно ще ви излъжат, заложено е в "бизнес модела им" ! Без лъжи, измами и изнудвачество те са пълна НУЛА !
отговор Сигнализирай
160
от 159
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
... Не ми е за парите, но защо да ги давам за нещо, което не съм ползвал заради някого, който не си е свършил работата?? Кой ще ми компенсира трите дена през които съм ходил до офиса на Виваком ?? Вече ми писна от тия мобилни оператори и с техните проблеми !
отговор Сигнализирай
159
Бат Гойко
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
О, неразумни юроде! Поради что се срамиш да се наречиш Болгарин?...Или не са имали Болгаре царство и господарство? Ти, Болгарино, не прелщайся, знай свой род и язик..." Паисий (1762)Защо ли,защо?
отговор Сигнализирай
158
прод.от 155
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
... и аз му викам като не са много да ги плати той. И излиза, че успугите ми са спрени, "защото не съм си платил телефона". И аз направо като гръмнат седя. И излиза, че съм подал молбата и някой е отказал уж да я пусне... После някаква мацка ми обяснява, че има някаква техническа грешка и да отида да си платя 12 лв. Аз реших да ги платя, че да не се занимавам и вчера отново получавам писмо да си платя другите 18 лв хахаха и смятам да се обърна към Комисията за защита на потребителите....
отговор Сигнализирай
157
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Бях абонат на Виваком - нет в продължение на 1 година и това беше един безкраен кошмар. В 70 % от случаите нет просто нямаше. И не помогнаха обаждания, жалби и заплахи - нищо. Ще си призная, че и мен ме домързя да ги съдя, а и нямах излишни пари за харчене. С нетърпение изчаках да мине 10 месец и отидох и подадох молба за прекратяване.. Ама защо? - питат служителите. Дори не си напнравих труда да отговоря. Но никога не бих казала добра дума за техния нет. Последната такса ще я платя в жълто.....
отговор Сигнализирай
156
меги
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Същите са и близу. Исках да си увелича скоростта на и-нета, като имат оферта за тази цел, с доплащане от 10 лв. към цената на пакета. Е, исках, ама се оказа, че не можело. Бил съм на старите планове, то важало за нови абонати и т.н. Окзазах се, ама и от тях ще се откажа, както и от М-тел и всички такива доячи.
отговор Сигнализирай
155
усмивчо
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
В крайна сметка .. ако не сакате да сте роби има лесно. Много е лесно даже. Хвърляте мобилния, дърпате кабела на нета и си заживявате мирно и щастливо. ;-)
отговор Сигнализирай
154
студент
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Аз имам подобен случай, но със сметката ми към мобилния оператор Виваком. Януари месец подадох едномесечно предизвестие за спиране на договорните ми отношения с Виваком и дори предплатих една месечна такса напред за да няма проблеми и нямам нито едно обаждане през последния си месец. Ония ден (2 месеца по-късно) получавам писмо, че дължа 30 лв (месечна такса за 3 месеца) и отивам да ги питам "Защо така?" и от там служителя ми каза, че това са 30 лв и какво толкоз - да си ги платя хаха
отговор Сигнализирай
153
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Госпожо служителка, сигурно и Вие си вършите също толкова перфектно работата. Която, в основната си част, се състои в това, как най-бързо и безболезнено да измамиш поредния клиент. Почти в нито един офис на който и да е от операторите няма дори удобствата, от които да се възползва клетият клиент, за да поседне и да си прочете договора. Да не би да е случайно, също така, и това, че по-важните за клиента клаузи са принтнати с изключително дребен шрифт.Има още много примамки под формата на промоции
отговор Сигнализирай
152
до 118
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Смешки ! Тук ми говорят за входящи номера и т.н...."И ако не ти дадат ще викаш органите" АХАХЙАХАХАХ ХАХАХАХАХАХ ХАХАХАХАХ вие сте се напушили яко бе смешници ! Аз работя с входящи номера и такива карикатури като вас са ми всеки ден на гишето. ЗАПОМНЕТЕ ! Всички соц и не соц *** да си набият в кратуните, че ВХОДЯЩ НОМЕР е нещо което засяга САМО и ЕДИНСТВЕНО вътрешната организация на едно предприятие. Това е частна компания и ако има проблем с услугата си има КЗП ! Обръщайте се към тях.
отговор Сигнализирай
Новини