IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Просто Генади!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

151
sisilove71
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Абсолютна гаранция че горенаписаното важи и за Глобул и за Мтел....никаква разлика в услугите към потребителите !!!!!! Мачкат ни до дупка ....аджеба да установят толкова ли сме корави :)
отговор Сигнализирай
150
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Един съвет до всички абонати - подайте си заявление (не молба, кои са пък тези, че да им се молим) за отказ от продължаване на договора след изтичането му в два екземпляра, като единият да остане за вас с подпис на техен служител и печат.
отговор Сигнализирай
149
Димо
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
и аз исках да мина на по-бърз интернет от въпросната компания, но се оказа, че понеже съм фирма, не може да е по-бърз от мегабайт и нещо в секунда... А имам 6 компютъра! Как да си го разделим този мегабайт всички? Къде е логиката частните клиенти да имат по-бърз интернет от корпоративните??? Чакам да ми изтече договора и отивам при друг интернет доставчик.
отговор Сигнализирай
148
служителка
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 28
Много съм изненадана от негативните коментари, които чета тук. Трите оператора работят професионално, служителите им са подготвени и при отказ да извършат услуга на клиент следват съответните наказания. Проблемът не е в компаниите, а в клиентите, които като сключат договор си слагат подписа без да четата. Прочетете, ако не ви изнася не го подписвайте. Лесно и просото!
отговор Сигнализирай
147
Х
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Бомбето, к'во означава да ти е скапан компютъра, та да не ти върви нета?
отговор Сигнализирай
146
venci
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Така става с нас защото хората които избираме да защитават нашия общ държавин интерес - работят за частния.
отговор Сигнализирай
145
Потърпевш
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Майка им на Мтел. Тия нещастници с тия договори само ни доят? Накрая ще останем само кожа и кости, бе българи. Кой не ни дои? Мтел откачиха. 3 години всичко си беше наред, после кво смениха така и не разбрах- сметките ми станаха космически, услугите не работеха и искаха да плащам сметки за неизползвана симкарта? И не стига, че те доят, ами си и вързан като куче. А с тия автоматични договори - да ги еб@ - предпочитам да помня кога ми изтича договора , от колкото да ме цакат така
отговор Сигнализирай
144
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
НЕЗНАМ КОЙ ДА ПОХВАЛИШ , ВТОРИ МЕСЕЦ НЕМОЖЕМ ДАСИ ПЛАТИМ СМЕТКАТА КЪМ М-ТЕЛ , ЩО ЗА ДИВОТИЯ , СКОРО ЩЕСЕ РАЗВЕДА С ТЯХ , НО ДЪРЖАВАТА НИЩО НЕ ПРАВИ СПРЯМО ОПЕРАТОРИТЕ , ИТЕ СИ РАЗВЯВАТ БАЙРЯКА
отговор Сигнализирай
143
venci
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
За Близу съм чул много лоши неща,когато имаш проблем не идват по цяла седмица да го оправят
отговор Сигнализирай
142
запознат
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Изключително слаби и неподготвени кадри. В центровете им е пълно с някви напудрени кляфки и мазни момченца, които нищо не разбират, но се правят на велики. Трябва да им се оказва тотален натиск ако не си любезен с тях, а им се развикаш и ги попритиснеш малко, да видиш как бързичко се разработват. Още повече през търговски регистри или други пътища се намират телефони на началниците и може да звъниш директно и ония мишоци там служителите стават по-ниски от тревата и почват да си вършат работата, поне до някъде или поне ще направят точно това, което ти КЛИЕНТЪТ искаш!
отговор Сигнализирай
Новини