IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Безплатен транспорт срещу мръсния въздух. Действа ли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

63
казаное
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Определящо в случая е качеството на услугата. Практиката показа, че нови клиенти се печелят, ако се промени графикът на обществените превозни средства, така че те да се движат на по-чести интервали и ако мрежата на обществения транспорт обхване по-широки градски части
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Кои факти са спорни?Може би има зелен пояс около Цариградско след Борисовата и алея Яворов?Да не говорим за новите булеварди, където фасадите на "модерните" нови сгради са на асфалта.Хубаво, урбанизацията е глобален феномен, но като дойдат хората от провинцията трябва да мине поне едно поколение време за да почувстват децата им София като роден дом.И тези хора от провинцията като се настанят в общинската власт и си е ....
отговор Сигнализирай
61
Веско
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Всеки дърпа чергата към себе си и вади спорни факти за доказателства. Единствения начин да се ограничи замърсяването е бензин да стане 10 лева. А колите над 2 тона данък 3000 лева, че заемат много място. Тогава просто ще се ограничи гъзарията по естествен път
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
След дивия капитализъм наречен преходен период София се презастрои диво и в тревните площи без паркоместа, без зелени пояси около булевардите, без санитарни норми за разстояние межфу сградите- факт!Не можем да върнем времето назад, но можем да изискваме от общинарите.Аз съм по рождение от Стрелбище, работя в Иван Вазов.Ами половината улици на Иван Вазов са двупосочни, с паркирали коли от двете страни, а в Стрелбище новите сгради по правило са върху старите тревни площи.Какво правим сега?!
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Бях в Испания на почивка. Колите бяха на тротоарите. Вървиш по улицата. Хайде не лъжи. Доста хора сме ходили на много места по света.
отговор Сигнализирай
58
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
Паля се за колите защото проблемите с тях са ИНДИКАТОР че българите не могат да организират държава и общество.В бяла държава -кола на тротоар няма. Не щото имат безплатни за всички.България ще се оправи като последната кола слезе и повече никоя не се качи.
отговор Сигнализирай
57
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Тоя с евро 7 евро 8 и пр. Да си отвори наивните очички - 2/3 от колите в София са без катализатори и без ФАП филтри. По вървят така. При продажба даже се изтъква като предимство.
отговор Сигнализирай
56
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Навсякъде по света колите са по-малко от местата за паркиране в София е обратно. И който си мисли че местата могат да станат много повече може да ходи да се гръмне.Що се не пробва да се турне на тротоара в Солун/Белград/Букурещ/ Истанбул и да обясни че го е направил за де не плаща зона.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
В София колите, които не са по Евро 3,4,5 или 6 са около 12%. Евро 4 е от 2005 или 2006 година, а Евро 3 е от 2000 или 2001 година в зависимост от вида на МПС-то. До 5-10 години в София почти няма да има коли без поне Евро 4.
отговор Сигнализирай
54
До 53
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
И какъв данък ти като пешеходец плащаш наравно с притежателите на коли? Второ, хубаво, вдигат данъците за колите и вместо по 10 милиарда лева, в джоба на мафията започват да влизат 11 милиарда лева. Какво печелиш ти, какво печели и притежателя на кола от по-висок данък за колите?
отговор Сигнализирай
Новини