IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Безплатен транспорт срещу мръсния въздух. Действа ли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Преди години едни там в Англия, не можеха да приемат машините, които току-що бяха навлязли в живота и им обявиха война като ги трошеха. Наричаме ги лудити и това започнало около 1811 година. Сега 200 години по-късно, Край обявва война на автомобилите ....
отговор Сигнализирай
32
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Да колите в София са повече от Берлин и ДА тук те се движат по-малко. НО тук са по-стари и София е стар град с градоустройство от преди 100 години а Берлин е построен наново след 45 година.
отговор Сигнализирай
31
Замърсяването
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Реалността е, че в София колите са малко,много малко, а ако душат Край, то това си е негов проблем. Съвсем други са проблемите с колите в София, но Край се е вторачил в сламката и не вижда гредата в окото си.
отговор Сигнализирай
30
Замърсяването
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Много по-важен критерии от брой коли на 1000 човека от населението, което е притежание, е колко се движат тези коли, т.е. брой изминати километри на човек от населението за примерно за едно денонощие или една година, а там София твърдо е окупирала последните места в Европа с много малко изминати километри. В Берлин нека наистина колите са по-малко в сравнение с София, но ако за година там колите изминават по 20000 километра на човек от населението, а в София 2000 км, къде колите са повече?
отговор Сигнализирай
29
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
София живее в диктатура на автомобила. Колите ви душат, отнемат жизненото ви пространство и даже трепят НО глупавия човек ги има за върха н технологиите и понеже това е единственото нещо което е управлявал в живота си /жена му не го слуша/ глупчото го боготвори.
отговор Сигнализирай
28
Край
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Българина не се интересува, че децата му няма къде да играят, че баща му не може да мине с бастуна по тротоар щото е пълен с "коли". Българина реве ако има дупки по пътищата. Дивото първично племе обожава колата. Като децата. Лошото е че са на по 30 40, 50 години. *** инфантилността не го пуска.
отговор Сигнализирай
27
Замърсяването
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Малко са големите градове в Европа с по-малък брой коли на 1000 човека в сравнение със София. тези два-три града Край всеки път ги изброява, но не е сигурно, че там наистина колите са по-малко, защото няма данни от КАТ за броя им в София. Това 560 на 1000 жители за София не е ясно какво включва. Край пропуска по-важните неща, например, че за да има по-малко коли, трябва да има добре развит градски транспорт, а не все по-влошаващ се, както е в София. И разбира се колата не е лукс, а необходимост.
отговор Сигнализирай
26
Замърсяването
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Най-важното нещо за България е, че колите замърсяват малко, толкова малко, че изобщо не са проблем по отношение на замърсяването. Второто важно нещо е, че по света най-голямо внимание при замърсяването от колите е това с въглероден двуокис (СО2), а там бензиновите коли са по-голям замърсител. Не случайно в Германия размера на данъка е споре отделяния СО2. Ако една дизелова кола на някакъв производител отделя 105 г/км СО2, то бензиновата кола на същия производител отделя около 140-145 г/км СО2.
отговор Сигнализирай
25
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Колата е необходимост в малкия град и селото а в големия град тя е ЛУКС /в белия свят де/. В големия град се разчита на бърз, евтин и комфортен градски транспорт /в белия свят де/Поколението дето не може да кара кола вече си отива. Идеята че всяко софянче ще е с кола е мега ултра *** - никой няма да се движи просто ще се издушим.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Истината е, че новите дизелови коли замърсяват по-малко от новите бензинови коли, вкл. и с фини прахови частици. Но "Край" едно си знае, едно си бае и не се усеща, че изостанал с около 20-30 години от съвременния свят. Прага наистина ИМАШЕ малко коли преди години, но много бързо навакса изоставането.
отговор Сигнализирай
Новини