IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Четири дни стачка – загубите в БДЖ стигнали 375 хил. лева


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Ха така на някой крадлив управляващ сега дълбоко му бъркат в джоба с тези стачки, интересно колко ли време ще удържи на милионите лв загуби на които е подложен, докато БДЖ е на печалба от стачката.375 000/4 = 93 750 лв/ден, от тях ако извадим надниците които така или иначе БДЖ няма да плати, дефакто почти не е на загуба, да оставим това а: 93 7500x365=34 218 750 лв, т.е ако хората стачкуват БДЖ ще мине на чиста печалба, тъй като няма да плаща заплати а и такава загуба от 35 млн ги трупа за 3мец
отговор Сигнализирай
41
ДО 34
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
ДО ЕБАЛНИКА 34 : АЗ СЪМ ПО ГРАМОТЕН ОТ БОКО ТИКВАТА, ЗАЩОТО СЪМ ПРОЧЕЛ ОСВЕН " ВИНЕТУ ", ПРОЧЕЛ СЪМ И "СИНОВЕТЕ НА ВЕЛИКАТА МЕЧКА", ДАЖЕ И ПОЕЗИЯТА НА ЕМИЛИ ДИКЕНСЪН :) ДОЛУ БОКО НЕГРАМОТНИКА, ДОЛУ СТАЛИНСКИЯ РЕЖИМ НА БОКО !
отговор Сигнализирай
40
До 36
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Сами факт, че ми задаваш подобен въпрос, говори колко е излишно да ти давам отговор, който ти няма да можеш да асимилираш!
отговор Сигнализирай
39
До 32
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Абе ти въобще четеш ли какво съм написал или пишеш наузист?! БДЖ няма нищо общо с НКЖИ - това са 2 отделни компании! Няма връзка между неефективността на БДЖ /работата на загуба/ и НКЖИ! БДЖ трябва да го има в това няма спор, но трябва да се реформи, така че да бъде максимално ефективно дружество, а да лъже на гърба на държавата /обществото/! В сегашния си вид БДЖ не може и най-важното не е РЕДНО да продължи да съществува!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
36За него е пасив, защото трябва да се поддържа:)))
отговор Сигнализирай
37
КУХ4О
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
ДО ТЪПАНАРА No 30 ! AБЕ , ЕБАЛНИК, ТИ ЧУВАЛ ЛИ СИ ЗА ТЕРМИНА ЖЕЛЕЗОПЪТНИ МАГИСТРАЛИ ???? ПИТАЙ ТЪПАНАРА БОКО, ЗАЩО СТРОИ САМО ПЪТНИ МАГИСТРАЛИ , А Е ЗАРЯЗАЛ ЖЕЛЕЗОПЪТНИТЕ ? А, ИНА4Е БОКО МУТРАТА СТРОИ МАГИСТРАЛИ ЗАЩОТО ОТ ТАМ НАЙ МНОГО СЕ КРАДЕ, ТОВА ГО ЗНАЕШ ***, т.е. ИЗВИНЯВАЙ ГЕРБЕРАСТ ТАКЪВ НАЛИ ????
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
30Хайде стига плямпа бе! Не искам с мойте данъци да се строят пътища за теб! Нямам кола и не ме вълнува твойте пътища!:)))) А актив е всичко мърльчо, от експлоатацията на което, можеш да извлечеш икономическа изгода:)) И ж.п. линиите са актив:) На доктор по икономика простотии за активи ще ръси:) Я бегай се опресни бре:))) Като искаш пътища строй си ги сам с твойте пари!:)))))
отговор Сигнализирай
35
до 30
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
А жп инфраструктурата пасив ли е?
отговор Сигнализирай
34
Iwan
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Абе сега отваря страницата на БДЖ раздел "за БДЖ/финансови резултати/годишни отчети" и какво гледам там................ отчети до 2006 г. ???? И какво управляват тия мениджъри, като не са си публикували даже отчетите на собствения си сайт :) и тия ще оздравяват БДЖ :))) СМЕШНИЦИ :)
отговор Сигнализирай
33
До 31
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Колкото и негромотен да е ББ, явно е доста по-грамотен от теб!
отговор Сигнализирай
Новини