IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Четири дни стачка – загубите в БДЖ стигнали 375 хил. лева


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
До 19
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Това са пълни глупости! Защо тогава се продават билети бе умник? Защо държавата трябва да субсидира БДЖ, след като това дружество има всички нужни му инструманти да се самоиздържа. Напрактика БДЖ си е търгавско дружество, макар и държавно. Ти били извършва пътнически превози ей така безвъзмездно? какъв е смисъла на това? Кой печели от това? Не съм съглесен аз с мойте данъци, да ти плащам твоя билет!
отговор Сигнализирай
21
до 13
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Ограничено мислене на някои хора е изумително! БДЖ няма нищо общо със строежа и рехабилитацията на пътната мрежа в България! Ето това е напълно невярно. И не знам дали си ограничен или недостатъчно информиран, но по света всички инфраструктури са обвързани. Във Финландия дори са под общо управление - пътна, жп, водна и въздушна, те щото са по-прости и ограничени де, не за друго
отговор Сигнализирай
20
baj hoj
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Не знам кога някой от вас е пътувал с БДЖ за последно, но при това състояние на нещата там е най добре да ги закриват.Няма да има загуби няма да има кражби няма да има стачки. После от пепелта ще излезе само това което работи и от което има нужда.
отговор Сигнализирай
19
robeen
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
do No 13 : МНОГО СИ ***, КОХ СИ КАТО БОКО ТИКВАТА .... БДЖ В ПЪТНИЧЕСКИТЕ ПРЕВОЗИ ТРЯБВА ДА СЕ ДОТИРА ОТ ДЪРЖАВАТА( ДЕМЕК ОТ БОКО ), А ТОВАРНИТЕ ПРЕВОЗИ СА НА ПЕЧАЛБА, ДОТИРАНЕТО НА ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ СЕ ПРАВИ ВЪВ ЦЯЛ СВЯТ - СПРАВКА - ФРАНЦИЯ ! АМА ТИ НЕ МОЖЕ ДА ГО ЗНАЕШ, ЗАЩОТО СИ *** ГЕРБЕРАСТ, ТЪМ МИЛИЦИОНЕР ! ОСВЕН ТОВА БДЖ СЕ ИЗТОЧИ ЗА ДВЕ ГОДИНИ ОТ ПРЕМИЕРА БОКО...ТОВА Е ...
отговор Сигнализирай
18
до 14
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Теоретично си прав :) но съкращенията няма да решат нищо в БДЖ, дори и да игнорират целия разход за труд, пак няма да излезат на печалба при сегашния подход
отговор Сигнализирай
17
Воелн
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
добре тогава яжте асфалт и не ривете тогава , че работите без пари.
отговор Сигнализирай
16
До 12
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 11
"ТЕЗИ ОТРУДЕНИ ХОРА" - това твърдение е доста спорно, да не коже смешно! Познавам хора работещи в БДЖ които доста рядко се вясват на работа /по тяхни думи/, а повечето от тях просто симулират дейност - ето и защо те протестират, защото някой иска да им наруши готованския начин на живот!
отговор Сигнализирай
15
ОМГ
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Още ли има глупави атакисти. Не разбрахте ли че това е най- антисоциалната и най- антибългарска партия.Ако трябваше да подредя политическите сили във възходящ ред като почнем от най-противните : Атака=ДПС
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
4, теоритично БДЖ трябва да е на печалба от стачката, но на практика се получава, че губи допълнително, защото дори и движещите се влакове пътуват празни, а хората препочитат да пътуват с по надеждните автобуси!Тази стачка реално вкарва още по дълбоко в тинята БДЖ и ще се принудени да направят още по големи съкращения!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Ограничено мислене на някои хора е изумително! БДЖ няма нищо общо със строежа и рехабилитацията на пътната мрежа в България! БДЖ е холдинг който би трябвало да се самоиздържа, но виждаме, че това не се получава, следователно е нужна реформа, оптимизация на разходите и преструктуриране - неща са много прости, но някои хора не искат и нямат желание да го проумеят, защото на тях сегашното положение повече им харесва.
отговор Сигнализирай
Новини