IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Електромобилите – отговор на скъпите горива


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

152
ЕЛЕКТРОИНЖЕНЕР
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
-20 градуса по целзий са оперативен стандарт за всички литиево-полимерни, железофосфатни, нанофосфатни и т.н. АВТОМОБИЛНИ батерии, вграждани днес! 3000-5000 (половин млн. км.) цикъла също са днешен стандарт!После не умират, а капацитетът им е 80%Всички нови модели на пазара имат възможност за бърз заряд до 80% за някакви си минути на 3-фазен ток.*** ли си да тръгваш на работа с незаредена кола? GSM-а как го включваш редовно, а?!Чети: "Електромобилът - колата на бъдещето"- в-к Стандарт
отговор Сигнализирай
151
ДРЪН-ДРЪН та ПЛЯС!
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
ДОРИ ПРИ 1МЛН. ел. коли в БГ, потреблението на ток ще скочи с 10%, а еко-токът ни е с дял над 9!Паднаха лицензите за домашно произвеждане на ток с фотопанели и перки!Ще караме безплатно на ток!ТЕЦ-ът има очистителни инсталации, BG-тарасясниците - НЕ!100км=2лв!Новите модели на пазара имат фабрична гаранция на батериите по 8г. (пр. Шеви Волт)
отговор Сигнализирай
150
ф-1
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
За момента електромобилите като себестойност и експлоатационни разходи са по-неизгодни,но след около 10 год.нещата ще се променат.
отговор Сигнализирай
149
До 148
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Като чета поста ти и си спомням, какво са казали едно време големите чичковци от IBM (Intelligent Business Mashines) на Стив Джобс: "Че на кого му е нужен компютър вкъщи?!". Днес електромобилите се зареждат за 8 часа, но след напредък на технологията в тази област ще се стигне до зареждане за 2-3 минути. И тогава големите, лъскави, гълтащи скъпо фосилно гориво и вдигащи шум и пушилка "зверове" ще отидат където им е мястото- на ***. Нали помниш едно време как ходехме с "Нокия" за риба?
отговор Сигнализирай
148
тихата_стъпка
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Държавата би могла да стимулира закупуването на електрички единствено чрез данъчни облекчения и изградена мрежа за презареждане в цялата страна. Но това няма как да стане, докато праисторическия петролен звяр е хванал България в клещите си.
отговор Сигнализирай
147
елко
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Най-много Волтове има в Бургас тежко и горко на Лукчетата с 25 % е паднало потреблението на течни горива само за 3 месеца
отговор Сигнализирай
146
DARK
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Резервоара от 170 литра събира 8кг Водород и харчи по 4кг на 100км като 1кг е средно 7-8 евро в Германия мисля сметките са прости м/у 56 и 64лв. на 100км при положение че харчи 14/100 бензин което е 37,80лв.Обори ме!
отговор Сигнализирай
145
до 167
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ми написано си е повече от ясно че излиза над 3 пъти по евтино :)))резервоар за 8 кг. водорд с които може да измине повече от 200 км. :)))какъв ти е проблема ??? а и още нешо това хибриден двигател между водород и бензин и това е по стара и не толкова ефективна технология .Съветвам те да прочетеш за Honda FCX Clarity и домашната им енергетична станция HES.Накратко основната разлика е, че двигателя е изцяло електрически, а водорода се използва в горивната клетка за електричество
отговор Сигнализирай
144
DARK
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
166На теб ли да вярвам или на BMW ? :) Все си мисля че те си знаят колко им гори колата.en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7
отговор Сигнализирай
143
do DARK
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
някой не прави разлика между литър и килограм :)между втечнено и газообразно състояние :)и въобще сметките не са ти верни :)
отговор Сигнализирай
Новини