IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Електромобилите – отговор на скъпите горива


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

122
до Ице
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Ми, и аз ти се чудя за кви неща говориш?!Бил съм в грешка..Хубаво, пиши в каква точно?Твоя дизел 100 к.с. колко ги арчи?2, 3, 5 л/100км или колко..?Информирай ни! :)
отговор Сигнализирай
121
ицо
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ние май говориме някакви различни неща,какви въздуси,какви неща?Ти някаде да *** видя да пиша такова нещо.....?Айде лека от мен....отивам да изкарвам за нафта....
отговор Сигнализирай
120
до Ицо
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Едното е чисто нова кола от магазина (171 к.с.), а другото (~60 к.с. е 15 годишна кола)..Нови коли не изхвърлям :)Освен това тези филми дето 100 к.с. дизел дишали въздух ги остави!
отговор Сигнализирай
119
ицо
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ах какво да ги хваля,това си е личен избор както споменах аз съм доволен,никой с нищо не ангажирам,а и също споменах че карам втори нов такъв,ако стане на 15 години може би и аз няма да съм доволен от него ама за сега....Както и да е Живи и Здрави да сме,колите все ще ги преживеем някак си...
отговор Сигнализирай
118
нормален мъж
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Проблема за по голямата част от мъжете е, че колата е естествено продължение на оная работа.Колкото по малка му е, толкоз повече коне под капака трябва да има и съответно по голяма да е като размер. От моя гледна точка, функционалната кола е тази която ми трябва. Не ме интересува колко коня е. Интересува ме да е с евтина поддръжка и с ниски разходи ежедневни разходи за гориво.
отговор Сигнализирай
117
до Ицо
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Карал съм 20 год. всякакви коли.В дизелът имаше с/ка, когато беше на около 70% от цената на бензина и плюс по-ниския му номинален разход пробегът излизаше почти наполовина от цената на безниновия.Отдавна вече не е така!Не само, че нафтата е по-скъпа от бензина, но новите дизелови автомобил са по-скъпи от аналгичнете бензинови!Та, затова не ми ги фали!Имат си предимства, но далеч не там където ги търсиш!
отговор Сигнализирай
116
ицо
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Марки и модели не ме и интересуват само да кажеш ан колко години са тия коли,а и тва с тези 170 коня да не е оня куц мотор 2.5 щото ако имаш разход 10,5 на 100 км бих те посъветвал да я изхвърлиш тая кола,то това няма нищо общо с дизелов автомобил....такъв разход дават мотори 3.0 ТДИ ама са по 250-300 коня
отговор Сигнализирай
115
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До ицоНещата са като в зората на бензиновите коли. До няколко години (според мен) елмобилите ще станат нещо нормално и достатъчно евтино.
отговор Сигнализирай
114
до Ицо
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Грешки има, но не са огромни.Проста с/ка 'на коляно'.За твое сведение в моемнта карам 2 дизелови коли. Без да посочвам марки/модели ти казвам: едната има мощност от 171 к.с. и извънградския разход 10,5 л/100км другата е с мощност 60к.с. и разходът е 5.5 л/100 км.
отговор Сигнализирай
113
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До факт, то в бензиновите и дизеловите хич не се ползват цветни метали ? Айде само катализатора да вземем под внимание !
отговор Сигнализирай
Новини