IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Електромобилите – отговор на скъпите горива


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
INJ
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
И 8 години да издържа батерията, пак не излиза сметката. Най рано на 10-тата година може да се говори за някакво евентуално изравняване на разходите. А тази кола ще е жива ли при това качество на колите днес?
отговор Сигнализирай
41
Българин
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Ше ви питам любителите на електрически лагерни колички,като въведат алтернативните източници на енергия,които произвеждат с до 30% по скъп ток,дали ще викате евтино ни е!За справка цените,които е дал DARK са за ДНЕШНО ВРЕМЕ,като ВСЕ ОЩЕ работи Козлодуй.А като я спрат?Като сложат ветрогенераторите?Като няма вятър къв ток ще правят?Само не си мислете,че ще е евтин,и на него ще напраскат акцизи,ДДС,всичко сега е само да ЗАРИБЯТ баламите,после гледайте кво става!!!Алтернативата е водорода запомнете!
отговор Сигнализирай
40
INJ
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Въобще не е по евтино. Нека да направим едни сметки:Батерия на електромобил се сменя на 4 години и струва 20-30 000 евра.Така - 30 000 Е са около 20000 л. бензин при цена 3лв за л. При 7л на 100км излиза20 000/7=2857x100=285714км за 4г. Трябва ток за да зареждаме - 8ч х 4kW= 32kW/h x 13 ст = 4.16 лв за макс 200км. около 2 лв на 100км. Това са допълнителни 6000лв - ще минете още 30 000км на бензин. Ако не минавате 300 000 за 4 години - а по 20 000, няма да доживее колата да си избие парите.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Мисля, че бъдещето е на електромобила или двигателите с водородни клетки.Ясно, че ДВГ са пътници..Просто, петролът свършва, а и технологите за производство на ток от възобн. източници напредват.Големият недостатък са батериите, но и там се очакват технолог. пробиви. Когато се появят 100000 автомобила на ток, те ще освободят адекватния финансов и материален ресурс, който без особени усилия може да се насочи към производство на ток.Не съм противник на АЕЦ, но това наистина е неизгоден проект.
отговор Сигнализирай
38
до 43
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
А знваеш ли че водородът се взривява при досег с въздуха? Най-приемлив вариант е метанът ЗАЩОТО ВСЕКИ МОЖЕ САМ ДА СИ ГО ПРОИЗВЕЖДА(чрез биореактор, вие какво си помислихте:)
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Първо, електричесите автомобили не са екологични - батериите направо правят дупка в пейзажа, а рециклирането им струва адски много. Второ - електрическата кола е направена от нефт, свърши ли нефта, свършват и електрическите коли. Единственото положително е че в момента така се спестява малко нефт и така имаме двайсет-трийсет години отсрочка.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Не искам електромобил, искам водородка! Това е пълна заблуда с тези батерий! Не са по екологични, защото изработката за тях коства адски много ресурси и замърсява околната среда. Да не говорим, че трябва да се сменят през определен срок от време. Не издържат много километри, зареждат се бавно! Зимата не им се отразява хич добре! Струват в пъти повече от нормална кола. Кога реално ще усетиш спестените пари, направете си сметката! ПЪЛНА ГЛУПОСТ!
отговор Сигнализирай
35
DARK
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Некой говорихте за батерийте.Несравнявайте батерийте на тези коли с калпавите китайски батерий в лаптопите и телефоните ви.Текущите електромобили с продават със 150 000 км гаранция на батерията след което тя няма да умре а ще почне бавно и полека да и пада заряда.я сега да сметнем ако сме добри икономичнии пресметливи шофьори и караме градско вече установихме , че е възможно да спестяваме по 23лв. на 100кма за 150 000 ще спестиме 34,500лв. от горива иха това не е нова батерия ами нова кола с
отговор Сигнализирай
34
DARK
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
При цена на тока от 0.18лв./1kWh дневна тарифа и 0.10лв./1kWh нощна тарифа това ще означава , че да заредите тези 22kWh батерий ще са ви нужни 2.20лв.ако зареждате през ноща и 4лв. ако зареждате през деняили друго яче казано цената на 100 км ще ви варира м/у 1.40лв. до 2.20лв при нощна тарифа и в зависимост как каратеи м/у 2.60лв и 4лв при дневна тарифа на тока хайде сега да вземем тия 2.20лв и да ги сравним със 26лв. за 100км градско!
отговор Сигнализирай
33
DARK
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Що техническа неграмотна и непросветена *** се изказа по нещо което неразбира направо съм изумен ходете да прочетете малко повече.Първо към тия дето не им е ясно колко струват 100км с електромобил.Вземам Renault Fluence ZE за база en.wikipedia.org/wiki/Renault_Fluence_ZE Симпатягата разполага със 22kWh батерий които му позволяват в перфектни условия да измине 185км в реални условия 160км в условия на ползване на климатик и всичко друго като нагреватели фарове 100км.....
отговор Сигнализирай
Новини