IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ отново в задънен коловоз


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Митко
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Как може всички държави от ЕС, особено новите членки да са написали проекти за модернизация на железниците си и да са получили пари от ЕС за това, а управниците на нашето БДЖ да не са в състояние да намерят 2 човека да напишат един читав проект???Защо искат да доведат БДЖ до фалит и да се "продаде"!В Германия,където има железопътна връзка са забранени всякакви автобусни линии с раздрънкани автобуси!ДойчеБан е държавно!Полша получи от ЕС по проекти милиарди евро и се модернизира цялата железница
отговор Сигнализирай
32
КОМУНИСТ
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Мръсните КОЖМУНЕЗИ, накупиха за милони левове стари вагони, уж, като новми, и загробиха цялото БДЖ - 1 000 тонварни вагона се продадоха тайно за скрап и се водят, като липси ..
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Като не е на печалба да я затварят не им позволявайте да я продадат само!
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Приватизиране за без пари и тлъсти комисионни за някой
отговор Сигнализирай
29
Стат Трик
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Не ви е срам ! Като заревете че нещо е на загуба ( което не може да бъде ) товарните превози са най- евтини.В Америка като преминава товарен влак , толкова в дълъг че има 100 вагона !100 каниона по ли е евтино ?Бе тия ще направят последни непоправими поразий на икономиката ?Къде са фондовете на ЕС, какво продават на Турция ?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Товарните превози ще се ПОДАРЯТ на Турция..Това е един много печелив клон, но Бойко работи за Турция , не за България. Гепили са го здраво ????Затова строи и пътищата в южна БГ.41 мл заем за мотриси , хаха и ще ги връща на Германците ?Ами той даде по 1 млн 300х за междуселски асфалт от по 4 км. Къде е далаверата там реже ЛЕНТИЧКИ !ПРЕСТЪПНИК !!
отговор Сигнализирай
27
КОРУПЦИЯТА В БДЖ
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
news359.bg/2012/07/12/saobshtenie-otnosno-koruptsiyata-v-bdzh/ Съобщение относно корупцията в БДЖ12.07.2012 23:19 0 Автор: Бисер ИвановУважаеми дами и господа, обръщаме се към Вас като стожери на гласността и законността. Искаме да Ви уведомим за безцеремонните корупционни действия и конфликт на интереси от страна на управителите на БДЖ товарни превози Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Молим Ви час по-скоро да уведомите министър-председателя /но не министъра на транспорта, защото той прекрасно знае всичко/ за безобразията на двамата управители. 1. Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво? 2. Защо управителите не са отстранени докато тече разследването, а същевременно те трескаво заличават и унищожават уличаващи ги документи и уволняват служители, притежаващи уличаваща ги информация.3. Какво наложи това, че двамата управители прогониха двата най-големи клиента-Лукойл и Порт Бургас и по този начин драстично свалиха цената на предприятието за предстоящата приватизация? В момента управителите правят всичко възможно да прогонят и друг голям клиент ОМВ. Така те саботират продажбата на БДЖ товарни превози. 4. Защо управителите доведоха до над 7 милиона загуби за предприятието за първите 6 месеца на годината?5. Защо управителите съзнателно не предприемат действия за събиране на вземанията от клиенти, които от началото на годината вече са за над 2 милиона? Като най-големите длъжници са Каолин и мините на Христо Ковачки. 6. Защо управителите масово правят процедури за доставки и услуги до 10 хил. лева с 3 оферти, 2 от които са фиктивни? Да се направят насрещни проверки на всяка от тези 2 фиктивни оферти от фирми. Лесно е да се установи, че само от тези малки обществени поръчки, Джуров и Иванов си докарват по около 20 000 лева на месец. Във фирмата двамата управители са известни с прякора КОРУМПЕТАТА. 7. Защо монтираните на локомотивите джипиеси за над няколкостони хиляди лева са напълно безполезни и защо не се провери тази сделка? Големите кражби на гориво продължават.8. Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ. 9. Знае ли министър-председателя колко случаи на самоубийства, смъртни случаи от инфаркти, инсулти и страхови неврози вече има в БДЖ? Не си ли дава сметка, че БДЖ става българския аналог на Франс Телеком поради царящия страх и ужас в момента? Джуров и Иванов ежедневно уволняват неудобни на тях хора и назначават нови, верни на тях служители. Психологическият тормоз от страна на управителите над служителите в централата е ежедневен. Вече има заведени няколко съдебни иска за психологически тормоз на работното място срещу Пламен Джуров. 10. Защо след като разбиха и разделиха стотици семейства управителите назначават цели семейни кланове, приближени на тях? Не е ло това страшен конфликт на интереси? Най-фрапиращия случай е назначаването на баща, син и дъщеря, които са лични бодигард, шофьор и преводач на корумпето Джуров. 11. Изпълнителния директор Йордан Недев отдавна иска да уволни двамата управители поради некадърност и данни за корупция, но над тях има чадър. Управителят Пламен Джуров е психически неуравновесен и почти ежедневно крещи по коридорите и заплашва служителите с физическа саморазправа. Стигна се дори сбиване между Джуров и Недев това е позорно. 12. Защо министър-председателят не изпрати независим международен одитор,който да направи независим одит на законосъобразността и целесъобразността на действията на управителите, които трябва да защитават интересите на държавата и този одит да установи дали са на лице конфликт на интереси, безстопанственост и корупционни действия. Или поне да изпрати Сметна палата или БОРКОР далаверите в товарни превози са много по-големи от тези в пътнически превози. /news359
отговор Сигнализирай
26
тцЪ
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Единственото печелившо звено в железниците са именно "Товарните превози". Ама явно трябва да отидат при "наши хора", затова е и цялата кампания по доказване как били затънали.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
V BDJ SA MNOGO ZA ZATVORA EDINIQ I NAI GOLEMIQ E VILHEM KRAUS I SLED NEGO
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Не вярвайте когато ви говорят, че "Товарни превози" трябвало да се продаде за да се оттърве държавата от тази тежест :) Ние сме на кръстопът, турците прокопават жп тунел под босфора, от тук винаги ще минават МНОГО транспортни стоки! В "Товарни превози" .. просто някой скоро ще си го вземе за себе си :)
отговор Сигнализирай
Новини