IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ отново в задънен коловоз


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Б.Борисов
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Аз магистрали им правя, пътища, и бензина по 3 лв им направих, а те само за това БДЖ ми плачат.
отговор Сигнализирай
22
qwerty
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
БДЖ може да се реформира само с външен мениджър, който няма приятели в компанията и не се е издигнал по системата на БДЖ. Така ще уволни който трябва без угризения и ще наложи реформи на компанията.
отговор Сигнализирай
21
Свилен
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Не мога да разбера това БДЖ. Миналата седмица пътувахме 10 човек с велосипеди Варна - Шумен Варна. На отиване нямаше товарен вагон. На връщане имаше, но влака беше претъпкан, стояхме прави (не само ние). Не мога да разбера как железница с пълни вагони няма пари за нищо?
отговор Сигнализирай
20
Куно
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Ако междувременно не бъде арестуван, комсомолския лидер от времето на Виденов Владимир Владимиров успешно ще ликвидира близо 13-годишните български държавни железници.
отговор Сигнализирай
19
Филия с мас
преди 12 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Накъдето и да се обърнеш герберастия след герберастия.
отговор Сигнализирай
18
маргарита пешева
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
същото стана с авиокомпания балкан намери се стратегически инвеститорвлицето наеврейския мошеник гад зееви и видяхте какво станаслед това кремиковци индийски стр инвеститорсега е бдж колкото и да мърморят синдикатите нищо не могат да направят те не знаелиза източването на локомотивите всичките карат коли на дизел
отговор Сигнализирай
17
емигрант
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
евала *** това е самата истина и е много жалко в 21 век не само че българия е наи бедната страна не само в европа но вече и в света а започваме да сме и най неграмотните в европа и света а наи лошото е че тази цена я плащат младото поколение и имено нашите деца а спор няма че мислещите хора напуснаха българия отдавна които не бяха послушковци и които имаха собствено мнение и го изразяваха свободно и на глас и не можеха да ги маниполират лесно но те не се и даваха да им определя някои живота
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Парадоксалното е обединяване на т.нар. "губещи" предприятия в едно и продаване на печелившите звена. Е, няма как да стане обединението да излезе на печалба. Кой ще компенсира загубите? Или реформата е "Закрий БДЖ. Открадни колкото може и бегом"
отговор Сигнализирай
15
румен221
преди 12 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
ПРОДАВАЙТЕ БДЖ-то ПО-БЪРЗО, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ЛОШИЯ ГОРСКИ (РАМПОЙ) И ЩЕ РАЗВАЛИ СЕДЯНКАТА ЗА, ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...следват Български пощи ( о, вече не май ги подариха ги НА ЧЕСТЕН ЧАСТНИК)Днес дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" за 1 лев, от ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- КОЙ И ЗАЩО ИЗОБЩО РАЗДЕЛИ БДЖ-то НА ТРИ ЧАСТИ?!?!?- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! Така Честния частник е готов да купи Товарни превози и да пусне по-новите вагони- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА..., други 60 милиона стоят на влог, та от тях ПЕЧЕЛИ БАНКАТА на един друг ЧЕСТЕН ЧАСТНИК!!!ИЗМАМИ БЕЗ КРАЙ...!?!?!- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ... ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ... А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-то, са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта, ЗАЩОТО пътнически превози, С ОБИКНОВЕНО УПРАВЛЕНСКО РЕШЕНИЕ, могат да се ИЗВЕДАТ НА ПЕЧАЛБА ЗА 1 ДЕН!!!1. Премахват се безплатните пътувания2. Връщат са на Сименс 15 ПЪТИ ПО-СКЪПИТЕ мотриси, а за новите плащаме 15 ПЪТИ ПО-МАЛКИ ВНОСКИ(Кабинетът на НДСВ купи мотриси "Сименс" на цена над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха около 1600 евро т.е. 15 пъти по-евтини. Освен това са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 хиляди евро на вагон)- ПЕЧАЛБА, ПЕЧАЛБИ ОТВСЯКЪДЕ!!! НО, това ще стане след като бъдат продадени на случайния ЧЕСТЕН ЧАСТНИК за 1 ЛЕВ Товарни превози и сега са на печалба, та се чуди човек - ЗАЩО ДА СЕ ПРОДАВАТ НА ЦЕНА ГОДИШНАТА ИМ ПЕЧАЛБА?!?!? СЛЕДВАТ БЪЛГАРСКИ ПОЩИ!!! " НАРОДЕ!!!! "
отговор Сигнализирай
14
Кратун
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Единственото обяснение за състоянието на БДЖ за мен е нежелание, некомпетентност и разграбване. Няма истинска воля да се оправят нещата!!!! Наляха милиони и те потънаха безследно! Такова безобразие има само в африканските държави.
отговор Сигнализирай
Новини