IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кандидатите за БДЖ "Товарни превози" един по един се отказват


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

38
БОЙКО ГО НЕМА ....
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
...И ДЪРЖАВАТА ПОЧНА ДА СЕ РАЗПАДА ...ХА,ХА,ХАААААААААА...ЕГАТИ НЕКАДЪРНАТА ***....!!!
отговор Сигнализирай
37
манго...
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
нема страшно ,другари ....че ви возиме с каруцата като фалира БДЖ-то...!Брато ,че ви спретне "спална каруца" с изненади за из път...ха,ха,хааааааааааа...Ака жена ви е убава --нема да плащате,....!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Когато някоя от партиите построи в България нещо от ранга на БДЖ, тогава да напират да приватизират. Много е лесно да продаваш за жълти стотинки предприятие градено десетки години и инвестирано в него милиарди. Да не говорим, че загубените печалби, източени бюджети и заеми са за сметка на народа. За политиците това ще е сделката, с която да захранят черната си касичка.
отговор Сигнализирай
35
Пурко
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До долните тарикати:Закривайте, закривайте, после ще ви питам с какво ще пътуват разни ресурси из държавата, примерно от пристанища до вътрешността на странната, сигурно с дръгливото си БМВ, отворко ще превозваш тонове, имал бил кола....лекувайте се от селянията си!
отговор Сигнализирай
34
DDT
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Ай закривайте тази пародия на железници...Продавайте ги за скрап, ликвидирайте и т.н. После железата (релсите) под наем и ако някои иска да вкара влак от някъде да заповяда ако не много важно...
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Aбе Вие, осъзнавате ли , какво означава да харижеш Държавните железници на една страна за жълти стотинки някому?!?На вас кредиторите ли са ви важни или България?!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
България е строила тези ЖП линии със собствени средства и заеми, а сега идва бай- х*й да прибере труда на няколко поколения. На всичкото отгоре обричат Пътнически превози на бавна и мъчителна агония. Май БДЖ се нарежда до АЕЦ-а и ТЕЦ-а по точене на бюджет. Е и Министерството на отбраната не си поплюва. Но това ще е най-наглата и безочлива кражба. Колко още ще продължава зависи от народа
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Не е ли по-правилно да приватизират пътнически превози, понеже то е на загуба.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Политиците имат хората за ходещи банкомати с нулево IQ. И сигурно гледат на себе си като на същества от друга раса, щом без капка свян стрижат собствения си народ с такива плоски доводи. Срам ме е, че управляващите ни са българи
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
БДЖ беше финансирана с около млрд., който всички партии задружно източихте. Сега заради тези откраднати пари ни уверявате,че БДЖ товарни превози трябва да се приватизира, за да са доволни кредиторите. Веднъж присвоявате заема, втори път присвоявате и БДЖ. Тогава трябва да го приватизират за поне 1млрд. , след като са инвестирани толкова мн пари и плюс активите поне 1млрд струва. А след приватизацията на БДЖ ТП ще усвоите и тези пари, а за народа една студена вода.
отговор Сигнализирай
Новини