IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Машинистът от влака-убиец в Хитрино: Трудно е да живея!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Катастрофата е резултат на ДИВЕРСИЯ- случайно или умишлено прекъсната спирачна система на композицията преди първия дерайлирал вагон.След "скъсване" на изправна спирачна система и локомотива, и всички вагони след него трябва да спрат-като при "внезапна спирачка". В случая- след "аварията"- локомотива и вагоните след него са се ускорили- локомотива е "разтоварен" от дерайлиралите вагони.Това означава,че не са били "включени" в системата и при влизане в по-остър завой естествено дерайлират!
отговор Сигнализирай
17
чичопей
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До ФУТУРОЛОГББ евиновен за това,че бащати те е направил да лижеш червени дупета
отговор Сигнализирай
16
Партиен член
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
На камиони и автобуси информацията от записващите устройства се пази с години.Ако и при влаковете е така може да се провери как са минавали такива композиции и с каква скорост през това място.Сигурен съм че са минавали често с по голяма скорост.Човека си признава но и казва че не само скороста е причината.За съжаление само той ще го отнесе.Виновните за поддръжката ще излезнат невинни.
отговор Сигнализирай
15
Мартин
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До журналята ...!!!Застрахователите тепърва ще плащат. Така че какво ли ще стане с тия 10 млн. лв.? А ако се докаже, че вината е в некачествените жп релси, БДЖ дали имат застраховател? Според мен именно тук е проблемът и то държавата много добре го знаят. Вината е на БДЖ, че линиите е трябвало да бъдат ремонтирани, но не са. Ето за това ги дават тия 10 млн. лв., защото знаят, че тъй като вината е на БДЖ, застрахователят на БДЖ може и да не плати нищо. На снимките ясно се видя, че така наречена
отговор Сигнализирай
14
журналята ...!!!
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Не би ли трябвало тези 10 милиона лева, които дава държавата да се покрият от Булмаркет? Независимо дали лично от компанията или от застрахователя им? - Ще отнемат ли лиценза за железопътен превоз на Булмаркет, след като се докаже, че влакът е навлязъл с превишена скорост и това е довело до катастрофа с невиждани размери?- Не би ли трябвало сега да се направи пълна ревизия на всички частни железопътни оператори дали спазват всички правила за безопасност? Особено след като представител на железопътен синдикат сподели в ефир, че е "обществена тайна", че частните оператори не спазват прав
отговор Сигнализирай
13
факти
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Винаги свети забранителен сигнал. За да се даде разрешителен сигнал за влизане в гарата, трябва стрелочникът да е подготвил физически маршрута (обърнал стрелките в правилните позиции) и след това да занесе определени ключове в кантона си и да ги постави на местата им. Чак тогава може да светне разрешителен сигнал. Няма как да има промяна в положението на стрелките, тъй като същите не могат да се въртят без ключовете. А ако се извади ключ от плута в кантона, то веднага сигналът се сменя на забранителен. Няма как да има промяна в сигнала, без да са завъртени съответните стрелки, тъй като
отговор Сигнализирай
12
факти
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
На место двете стрелки са цели (не са пострадали от инцидента) и са обърнати за маршрут в отклонение към трети коловоз. Това говори, че стрелочникът е подготвил физически маршрута. След това, за да отвори входния сигнал, той е трябвало да сложи ключове в пулта. След като стрелките са завъртени за влизане в отклонение, значи входния светофор може да се отвори само за влизане в отклонение (скорост до 40 км./ч.). Следователно, маршрутът е бил подготвен преди да се отвори светофора за влизане в гара
отговор Сигнализирай
11
факти
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
След като стрелката се обърне в необходимото положение от нея се изважда едно метално устройство, което хората от железопътния бранш наричат "ключ". Този ключ се носи в кантона на стрелочника, където се вкарва в пулт на осигурителната инсталация. Този пулт е предвиден така, че за подготовката на всеки отделен маршрут трябва да се вкарат точно определени ключове, които отговарят на съответното положение на участващите стрелки. След вкарването на тези ключове в пулта, маршрутът се счита за подр
отговор Сигнализирай
10
стига оправдания
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Има си ограничение на скоростта, което трябва да се спазва. При разрешени 40 км/ч е карал със 71 км/ч. Знаем защо станаха множество катастрофи с автобуси взели човешки животи. Знаем и какво казваха и водачите на автобуси ....всички бързат....
отговор Сигнализирай
9
аман
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
главният коловоз е номер 2. А от всички репортажи и изображения от дронове виждаме, че коловоз 2 е непокътнат и върху него няма нито едно ж.п. возило. Оцелялата/откъсналата се част от композицията е спряла спокойно на коловоз 3 пред приемното здание. Освен това, ясно си личи, че цистерните са дерайлирали от коловоз 3 (след втората стрелка) и са повредили основно коловоз 3 и части от коловоз 4. Следователно, няма никакви основания да се твърди, че е имало обръщане на стрелка под влака, тъй като всички локомотиви и вагони са отишли към коловоз 3.
отговор Сигнализирай
Новини