IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Машинистът от влака-убиец в Хитрино: Трудно е да живея!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

8
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Тоя машинист изгоря ,живота му си отиде в един миг ,но Б.Б. си направи рекламата за пореден път ,че даже стана и почетен селянин на Хитрино ,
отговор Сигнализирай
7
PILOT
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Не разбрахте ли , че фирмата е офшорка зад която стои Цеко ! Нещата са ясни както и Щастливеца,който не се обработва вече 10 години за да може този м.о.ш.е.н.и.к да си пълни хотелите в Банско , но къде е ДЪРЖАВАТА !!!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Стари, морално недопустимо за 21 век. Тези съоръжения са скъпи, защо не са частни. Като държавата няма пари, ще има чужди инвестиции.
отговор Сигнализирай
5
баю
преди 8 години
Харесвам 63 Не харесвам 2
Работил съм 30 години като машинист на дизелов локомотив 04-та серия. От личен опит мога да кажа че нещо в самият вагон цистерна не е било наред в ходовата част. Неможе локомотивите да минат без проблем след тях и другите вагони и точно 6-та цистерна да излезне от релсите! Просто без причина няма как да са случи. Имат ли пъдръжка тези цистерни и кой е отговорен за подръжката им? Колоосите преглеждани ли са за износени колела? При частника едвали се обръща на това внимание! Той гледа да печели!
отговор Сигнализирай
4
турчина
преди 8 години
Харесвам 37 Не харесвам 3
Турция, Унгария и Израел предложиха Помощ. ТЕ не приеха. Кои са "ТЕ"?
отговор Сигнализирай
3
Някой
преди 8 години
Харесвам 69 Не харесвам 5
Поне има достойнство да застане пред камера и да разкаже за случилото се.Много на негово място биха се изпокрили като мишоци,както обикновенно става.А къде са другите виновници?Причините за катастрофата май са комплексни?!Защо ли им е да се занимават,нали намериха с кого да си измият ръцете!
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 46 Не харесвам 3
Вината е на пропадналата фирма в която работи.Техника от преди 70-80 години.Всичко счупено,ръждиво закрепено с подръчни средства за да работи.Релсов път подобен на такъв до изоставено бразилско или индийско село.И некви нещастници дето карат талигите за 500-600 лева.Крупна сума.За толко пари трябва да са минимум космически пилоти.Нали така?Никой от собствениците на фирмата няма да признае тези факти.Ното отговорните за средновековните релси.Машинистът е виновен.Дигнал е 15 в час повече.
отговор Сигнализирай
1
турчина
преди 8 години
Харесвам 69 Не харесвам 3
Винаги пешките страдат.
отговор Сигнализирай
Новини