IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Изчезналият руски самолет се е разбил, няма оцелели


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

38
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Ужасна смърт. не го пожелавам на никой. Гледах документалните кадри как се разбива Конкорд във Франция през 2000 година със стотина души на борда. Ужасно е. Страх ме е да се кача на самолет. Бих се качил ако съм на четири водки.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
Ще ти кажа предварително каква версия ще измисли червената агитка за случилото се: ЦРУ са свалили самолета, за да попречат на Великая Русь да прави алъш-вериш с индонезийските си другари :)
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Жалко за погубените, екипаж, пасажери, за близките и роднините им.За съжаление, няма самолет, който да не се приземил по един или друг начин, както и няма савършенни машини и хора. Самия аз не мисля, че има голямо значение, кой е производителя. Грешки са правили и Боинг и Еърбъс и т.н. утвърдени производители. Контрола и изискванията навсякъде е много висок, но винаги може да стане грешка.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 14
добра реклама на руската техника, но като знам колко червени *** има тук /защитаваха жигула и москвич/ големи минуси ще имам
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
индонезийците са много зле. не случайно индонезийски авиокомпании нямат право да летят в европа. т.е. може и да не е пилотска грешка
отговор Сигнализирай
33
Водния мс
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Американските пилоти отказват да летят на ф 22 защото е опасен за техния живот, изпитвали кислороден глад и не могат да открият проблема
отговор Сигнализирай
32
до 25
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
общо в самолетни катастрофи в света загиват около 1000 души, така че няма начин само американските жертви да са хиляди!--Може, тъй като освен пътнически самолети, има огромно количество спортни, тренировъчни, частни, военни и т.н. самолети. Освен това има хеликоптери, които също често дават жертви. Често освен пътниците, загиват и хора на земята. Списъкът е дълъг. Има е черни години като 2001, когато само официалните жертви са 4140. Жертви да искаш.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Дата е 29.01.2012. Полет SU 1834 от Москва Шереметьево /SVO/ до Минск Интереншънъл 2 /MSQ/. За съжаление полетът бе нощен и имам само две снимки. Интересното за този полет е, че след сключването на икономическото споразумение между Беларус, Русия и Казахстан, полетите до Минск се изпълняват от терминал D /домашен ;) /. Удобното е, че за вътрешни полети могат да се ползват автомати за самостоятелна регистрация. За съжаление самолетът бе пълен около 90% и за мен бе останало последното място до прозореца 19 А.Час на излитане 23:29, час на кацане 23:35.Самолетът на който летях бе с регистрация RA-89002 носещ името на летецът ветеран от великата отечествената война Дмитрий Езерский. Модел Sukhoi Superjet 100-95B доставен на 11.07.2011. Конфигурацията на пътническия салон е 3 реда по 4 седалки Бизнес класа в конфигурация 2 2. Доколкото знам Икономичната класа е 75 места /без да съм сигурен/, като разположението е 2 3.ИзображениеИнтериорът на самолета е сравнително ***. Осветлението е изцяло LED. Неприятно впечатление ми направи липсата на индивидуално климатизиране за всеки пътник. Обичам, когато се возя да ми е по-хладно, а в този самолет определено си беше жега. На въпрос от пътника зад мен Защо не ми работи лампата за четене?, отговорът на стюардесата бе Ами нали знаете росийская техника! :D . Като цяло обаче, обслужването и отношението на борда на самолета бе повече от отлично.Запускът на двигателите бе съпроводен от огромен облак изгорели газове и в кабината замириса на керосин. Както някой бе написал тук във форума истинските машини пушат :D. След дълго рулиране последва бърз разбег и мога да твърдя сравнително кратко излитане. Полетът бе мек, без много турболенции, но ми направи впечатление, че пилотите ту даваха газ ту отнемаха газ. Предполагам обаче, че това се дължи на някакви speed restrictions подавани им от ATC. Кацането в Минск бе твърдо, като хвърляне на чувал с картофи. Въпреки thrust revers-a спирачният път на самолета беше доста дълъг. Тук отново мога да направя предположение температура на въздуха -26 С.В заключение мога да кажа следното: интересно преживяване което очаквах с интерес. Приятен самолет, но ми направи лошо впечатление, че дори и за краткото си използване се беше поразтракал
отговор Сигнализирай
30
до 21
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Явно не си чувал за Балкан ....--Балкан бяха авиопревозвач, никога не са произвеждали самолети.
отговор Сигнализирай
29
^3DAttack
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
2 с.до симо : така е само че ние не сме като тях и не правим така
отговор Сигнализирай
Новини