IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Изчезналият руски самолет се е разбил, няма оцелели


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Р-29РМУ-2
преди 12 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Това е огромен удар върху руското пътническо самолетостроене /до колкото може този самолет да се нарече руски-в разработката участват американци, италианци, дори седалките са немски/, макар че на 99% е сигурно че виновни за катастрофата са пилотите на самолета! След разпада на СССР голяма част от гражданските пилоти заминават в чужбина, а на техните места застават военни пилоти /обикновено съкратени от армията/. Разликата в пилотирането на пътн. самолет и истребител е огромна, все едно шофьор от "Ферари" да го сложиш на ТИР. Освен това военните пилоти са доста зле с английският, на който се комуникира в граж. авиация. Освен това в Европа работим в метри, а в държавите от британската общност се ползва още мярката фут /1фут= 30см/, най-вероятно пилотите /бивши военни/ са объркали мерните единици, те са заявили височина в метри, а диспечерите са им дали височина във футове .. и белята е станала.
отговор Сигнализирай
17
Ний сме №1!
преди 12 години
Харесвам 24 Не харесвам 17
Трябва да си луд, за да летиш на тая руска ***--Американските кочини също падат - всяка години хиляди хора загиват с американски летателни апарати.Няма значение какъв е самолетът. Всички падат. Само българските са номер едно - никой дасега не е загинал в български самолет, хеликоптер, ракета!Ний сме 1!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Аерофлот се оплаква от качеството на СуперджетРуският национален превозвач Аерофлот не може да експлоатира ефективно новите си регионални самолети Сухой Суперджет 100. Това съобщава руският всекидневник Ведомости, позовавайки се на източници в авиокомпанията. Основните причини за това са недостатъци в климатичната система на самолета.Суперджет 100 направи първия си търговски полет за Аерофлот на 16 юни 2011 г. летейки между Москва и Санкт Петербург. От тогава до днес единствената машина на Аерофлот се е намирала цели 17 дни на земята. Машината не е летяла на 23 юни, след което между 29 юни и 2 юли и след това най-дългия престой до момента от 5 до 16 юли.Според Ведомости това се дължи на откази в климатичната система на самолета, и по-точно в сензора, който следи за нейната правилна работа.За първия месец от експлоатацията на новата машина, Аерофлот е изпълнила с него 60 полета или 101 часа, но от компанията са се надявали на двойно по-голяма утилизация. В момента авиокомпанията плаща лизингови вноски в рамките на $165 000 на месец, а ремонтните дейности отиват отново за нейна сметка. От Аерофлот ще предявят гарантийни искове към производителя.Напомняме, че Аерофлот имаше и сериозни забележки към кабинното оборудване на самолета, което бе непълно, а също и към големите забавяния, с които се доставят машините.В същото време другият Суперджет 100, който се намира в ескплоатация в арменската авиокомпания Армавиа е изпълнил 216 полета от средата на април и от тогава е бил приземявам за неизправности само 13 дни.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 16
Почти нямяма самолет и авиокомпания с които да не са се случвали сериозни инциденти, но проблемът с руснаците е, че при тях това става много по често...
отговор Сигнализирай
14
mm
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 29
Трябва да си луд, за да летиш на тая руска ***.
отговор Сигнализирай
13
зико
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Автора на статията е изпуснал да пише че самолета е руско-италиянска разработка.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
В случая вероятно човешка грешка стои в основата на катастрофата.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 16
Жалко за загиналите, но руснаците скоро ще могат да си пишат опит в катастрофите при представяне на новите си самолети. Преди години Ту144 се разби на Бурже, сега този самолет... Общо взето, не само заради този случай, отдавна съм на мнение, че руските граждански самолети са абсолютни бараки. Груби и елементарно изработени като автомобилите им. Но в авиацията грешките струват много скъпо.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Една от малкото линии по света където може да пробвате самолета Сухой Суперджет 100 е София-Москва с Аерофлот.
отговор Сигнализирай
9
с.до 8
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
Всеки път когато се случи трагедия в западния сят и най-вече в САЩ!Друсне някое торнадо и веднага се почват коментари за Божие възмездие над империалистите и подобни простотии!Дива радост!Няма по-ненормална и жалка *** от тия!Пак ще кажа жалко за загиналите!Явно условията за летене не са били добри!
отговор Сигнализирай
Новини