IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Белгия няма да вдига на 130 км/ч скоростта по пътищата си


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
анонимен
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
ако живееш в голям град и трябва да се придвижиш на 15 км до мястото, където работиш , при 30 км в час, светофари и прочие задръствания ще ти трябва минимум един час.кой има един час за да стигне от т. А до т. В ?и не ми казвайте да взема метрото, защото ако караш стока за магазина си или други материали, няма как да ги возиш с метрото.
отговор Сигнализирай
29
Охлю
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Тези 30 км/ч скоро ще имат обратен ефект. Тъй като никой няма да бъде глобен за 40 или 50, белгийците ще станат по-недисциплинирани и ще свикнат да са нерекъснато в нарушение.В резултат, дори и педантите ще правят повече нарушения.От там - догодина да чакат повече ПТП-та.Вариант 2: слагат 1000 камери, глобяват и наистина принуждават да се кара с 30. И ще купуваме евтини белгийски брички, защото хората ще ги зарежат и ще тръгнат пеш.
отговор Сигнализирай
28
Ей
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Я само да попитам, тия дето защитават 30км/ч, някой от вас кара ли редовно в голям град с над 200хиляди население? Представяте ли си къв ужас ще е? И те катастрофите с жертвите стават не заради тия дето карат с 50, а заради тези, които карат със 100-150 по градските улици или пияни. За тях и за сложат 30 няма да има разлика, само ще пречи на обикновените шофьори. Да не говорим че някои участъци (незастроени с 4 или 6 платна) 50 е видимо малка скорост и са само места където чакат, за да глобяват.
отговор Сигнализирай
27
анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
В Белгия движението е със задръстване , само по времето , когато хората отиват или се прибират от работа.След този трафик по централна улица може да се видят еденични коли. Тук в София оживеното движение и задръстванията ,са целодневни.Не разнирам , кога тези хора работят?И вместо да се приемат решения за глупости , като това да караш целодневно със запалени фарове, то ограничението на скоростта да 30 км/час , ще има много по голям ефект.
отговор Сигнализирай
26
Добре де
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Защо вместо да ангажират цялата полиция, да дебне дали някой ще излезе от гаража със светнати фарове, или ще спре в синя, зелена, розова или пембена зона, не хванат да заключат някой дилър, или някъв крадлив ***.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Това са пълни глупости - тъй-като имам към 100,000 км тук да споделя: магистралите в Белгия са блестящи (с някои малко изключения във Валония), напълно осветени и има бая камери. Патрули по магистралите почти няма. Кара са бая агресивно, но не и просташки.
отговор Сигнализирай
24
...
преди 12 години
Харесвам 37 Не харесвам 4
При нас новата магистрала вече има коловози в средната лента.... Това се нарича качество!
отговор Сигнализирай
23
до дан
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
в сравнение с НАШИТЕ не само блестят ами....аз не знам ТИ дали си ходил,хехехе,е ако ги сравняваш с аутобаните в Бавария-верно са по-надолу,но това не значи,че не блестят
отговор Сигнализирай
22
алоооо
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
ЕГА ТИ промиването на мозъци-САМО на улиците около административните сгради има ограницение някакво,а и не можеш да караш много бързо щото има хора....я да ми кажат някои хора БЕЗ ТОВА ОГРАНИИЧЕНИЕ с колко карат покрай народното събрание,покрай президентството,баш в центъра???едва ли е с повече от 30-40-то самата обстановка не ти го позволява...АМА В БЕЛГИЯ НЯМА наредба за фарове през деня,лятно време!!!Тва що не пишете??
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Забележете как методично в новините се повтаря как в Русия искат да въведат задължителното застраховане на сградите...това е част от облъчването на медиите с цел контрол на масата...както и това тук
отговор Сигнализирай
Новини