Икономист във финансов фонд лети с Уиз? Никакъв икономист не е , още повече не познава елементарните правила при работа на авиокомпанията. Прочел директивата и си мисли, че всичко му е ясно. То за това се учи право минимум 5 години, за да се четат законите правилно! Препродаването на полети не е безхаберие, а се прави задължително от всички авиокомпании и хотели. За всеки маршрут се прави статистика е се знае колко процента от закупилите билети не се явяват за полета. С този процент се препродав
отговорСигнализирай
62
Патило 2 преди 7 години
31
За обезщетението, ще ви въртят максимално дълго, но ако им напишете, че си знаете правата и сте проверили ЕС директивите, то ще ви връчат сумата, защото не могат да си позволят, да се стигне до съд (няма и да стане).Ако приемете да се качите на друг полет, не ви дължат обезщетение.Ако имате двупосочен билет, но не може да позлвате другия полет, трябва да го откажете, защото не ви дължат обезщетение за него.Ами това е най-краткият вариант.
отговорСигнализирай
61
Патило 1 преди 7 години
30
В най-кратък вариант.Когато компания в Европа, откаже, да ви пусне на полета или ви свали от него, защото е препълнена, те имат право да преговарят с вас. Могат да ви предложат да ви качат на следващ полет, да ви предложат хотел, ако трябва да чакате, храна и напитки.Ако това не ви е изгодно, знайте, че ви дължат обезсщетение, в срок до 3 години, от датата на полета. Обезщетението варира от 200 до 600 евро, според разстоянието.
отговорСигнализирай
60
Цвети преди 7 години
112
На всички е ясно, че това е една от най-лошите авиокомпании, на които може да имаш нещастието да се возиш. Това е компромис с всичко, избираш само и единствено, ако нямаш друг избор. Има ли алтернатива, каквато и да било тя дори и не си полисляш за тях.
отговорСигнализирай
59
Nikolay преди 7 години
57
Има всякакви схеми. В случая се дължи обезщетение 400 евро. Авторът на статията явно не знае, че то не се изплаща веднага. Няма компания в Европа, която да го направи! Подава се молба до компанията, след което тя обяснява процедурата. Колкото до сигурността, знаем чий самолет падна преди две години...
отговорСигнализирай
58
Анонимен преди 7 години
96
Всички компании в света практикуват overbooking на своите самолети излиза им по-евтино да платят обезщетения вече два пъти съм получавал обезщетение единият път от Луфтханза Другия път от Егеян. И двата пъти размерът на обезщетението струваше повече отколкото самият билет. Що се отнася до сигурността самолетите на Wizz Air с много по-нови отколкото тези на България еър
отговорСигнализирай
57
Анонимен преди 7 години
54
Имам над 20 полета с WIZZAIR. Всеки полет е бил на цена не повече от 20 евро на посока и досега не съм имал каквито и да било проблеми последният път имаше леко несъответствие в моя check in на летището в Катания като мен ме нямаше в електронната система но пък ми имаше в разпечатката и така ме пуснаха в самолета. Бих искал да обясня на всички че за чекирането на пътниците за полета се грижи наземния оператор. Ако искате да пътувате бизнес ползвайте услугите на скъпите компании.
отговорСигнализирай
56
Томи преди 7 години
414
Самолети за клошари хахаха нека ви лъжат щот сте клошари сите дет си мислите че за 20 пари ше идете до лондон
отговорСигнализирай
55
РГПА преди 7 години
74
До До Летящия балканецИзобщо не съм съгласна с вас - летях с Булгариа Еър и с Air France до Париж и обратно преди има няма три месеца - в двете посоки прилична храна, топла, сервиране на напитки - алкохолни и безалкохолни, кафе, сокове. И да - френското вино беше по-добро от българското.
отговорСигнализирай
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години