IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Самолетната катастрофа край Мадрид е по вина на авиокомпанията


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Madrid crash jet flaps 'not set for take off' Според английския "Индипендънт" задкрилките не са били в положението в което е трябвало да бъдат при излитане, а датчика и алармата не са се задайствали за да известят пилотите за това. А като прочетем и това изречение - The report said makers McDonnell Douglas recommended after a fatal MD-82 crash in 1987 in Detroit, Michigan, that airlines check the take-off warning system before each flight. "- Макдонъл-Дъглас е препоръчал на авиокомпаниите след фаталната катастрофа през 1987 г. в Детройт, Мичиган да проверяват преди всеки полет предупредителната система на излитането. - Това според мен си е чист технически дефект при този модел самолети, и то още от 1987 г. - трябвало е от Боинг да отстранят или сменят тази дефектираща предупредителна система.
отговор Сигнализирай
18
инженер
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Един датчик не сработил /при това някой ей така си го изключил!/, един сигнал не прозвучал и самолетът паднал и убил стотици хора. Но хората може би наистина са такива за каквито ги вземат големите "мениджъри" по света. Които между другото в момента са на път да е* мамата и на световната финансова система. Не са точно същите, но са от същото тесто. Явно.
отговор Сигнализирай
17

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Abe pich tia i Alitalia e v Skyteam ama tova ne prechi da e vuv ***, nishto che e kompania osnovatel zaedno sus Air France i KLM, mnogo ot golemite kompanii falirat imenno za tova che obsluzhvaneto na ravnishte na edin samolet e izkliuchitelno skupo, za da mozhe edin mehanik da otvori samoleta i da go pipne se iziskvat drakonovski izpiti i pechat ot firmata proizvoditel che tozi chovek si ima na poniatie ot rabotata koeto struva cialo sustoianie za boing MD 82, 83, 87 sa 20 000 evro taksa za airbus ne padat po-malko i takiva hora vzimat zaplati po-golemi ot pilotite.......no kakto kazva handel te sa malko i skupi za tova neshtata se praviat na cherno ili v 3 sviat i posle olele maiko.........i taka sa pochti vsichki kompanii;);););););)
отговор Сигнализирай
16

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
On September 3, The Wall Street Journal reported that investigators examining data from the flight data recorder have concluded that the crew did not fully extend the wing flaps prior to take off; that an alarm for that condition failed to sound due to an apparent electrical fault; that the engines did not catch fire or malfunction before impact. Failure to extend flaps and slats has caused an earlier MD-82 crash, Northwest Airlines Flight 255, where the plane similarly failed to gain altitude, as noted early-on by the investigators[36]. In that other accident, the crew was similarly disrupted from routine operation before the fatal takeoff, and the alarm similarly did not sound. In that other accident, examination of the alarm and its circuit breaker did not reveal a fault.On September 5, El Mundo, citing a source in the investigation team, reported that the cockpit voice recorder shows that the pilot said "Flaps OK, Slats OK" to the copilot. The article confirms that the flaps were not extended; and that alarm for that condition did not sound.Spanish officials have reportedly stated that above leaks to the Wall Street Journal and El Mundo are incomplete, but did not deny them.In a September 7 article, El Mundo states that during the flight preparation and takeoff attempts, the aircraft had some of its systems in flight mode rather that ground mode; this explains why de-icing of the Total Air Temperature probe activated on the ground, causing overheat (in flight, the lack of air flow in the probe is an indication of icing); this also explains why the flaps and slats alarm did not sound (this alarm it is disabled in flight mode).
отговор Сигнализирай
15

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Това за елероните предполагам че не е преведено правилно, защото става въпрос за - "Failure to extend flaps and slats " - а тези - в речника имат значения - ав. задкрилки , предкрилки
отговор Сигнализирай
14

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Handel ti verno si mnogo tup kakvi sa tiq gluposti deto razpravq6a tova 4e podat boingi estestveno kato 85% ot samoletite deto letat sa boinga znaete li 4e vuv vseki edin moment v nebeto ima okolo 45 000 samoleta
отговор Сигнализирай
13

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Между другото, ако човек види таблицата в wikipedia за самолетите с които разполага американската Northwest Airlines - ще му направи впечатление че тя е сменила повечето свои застаряващи модели McDonnell Douglas (сред които са и MD-80,82) , както и Boeing - със европейски самолети от сериите - "Airbus A320 ,A330 " - и даже пише че била - "Largest operator of the Airbus A330" .
отговор Сигнализирай
12
az naistina sym pilo
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Eleronote njamat ni6to ob6to s podemnata sila na samoleta.Koy znae i ne znae,po4nal da pi6e za pri4ini za katastrofi.Ili ,kato prepisvat pone da 4etat vnimatelno i da pitat xora ,koito sa zapoznati.
отговор Сигнализирай
11

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Spanair нискобюджетна ли е???И ако не се лъжа до преди катастрофата беше член на STAR ALLIANCE, където са Луфтханза, БА и т.н.
отговор Сигнализирай
10

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Тази "Спанеър" може и да е нискобюджетна, но прочете ли какво написах в коментара си под номер 5 ? Идентична катастрофа със същия модел самолет на(сега част от Boeing) McDonnell Douglas MD-82 , като катастрофиралия в Испания - MD-82. Причините за катастрофата са същите (а и тя е станала по-почти същия начин, като загиват приблизително същия брой хора) - а американската компания собственик на самолета - Northwest Airlines не само че не е нискобюджетна, но е една доста голяма американска авиокомпания за която се предполага че има добри техници и поддръжка на самолетите си.
отговор Сигнализирай
Новини