IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Самолетната катастрофа край Мадрид е по вина на авиокомпанията


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
водач на МПС
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Тия приказки ги приказвай на някой ,който си няма понятие за какво иде реч!Толкоз от мен
отговор Сигнализирай
8
Handel
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Да ви светна какво е нискобюджетна компания:Нормалните самолетни компании имат собствени механици и резервни самолети. Когато един самолет навърти определено число часове в полет той задължително трябва да мине през пълен технически преглед. Проверява се буквално всяко болтче и всяко кабелче. При нормалните компании това се прави от собствени механици. Но тези механици са едни от най-квалифицираните техници в света и имат едно от най-високите заплати в света за техници. По тази причина и разходите на компанията са големи. Нискобюджетните компании нямат собсвени механици и затова могат да си позволят ниски цени на билетите. Затова обаче техническите прегледи се правят от специализирани малки компанийки в третия свят, където заплатите на техниците са ниски. Много от тези специализирани компании се намират в малките страни от централна америка. Но можете сами да се досетите що за квалификация имат техните техници - защото естествено всичко което е кадърно заминава на по-високоплатена работа.Другият проблем с никобюджетните компании е наличието на резерни самолети. Сериозните компании имат резервни самолети и при поява на технически проблем веднага прехвърлят пътниците на резевен самолет. Нискобюджетните компании обаче нямат такива самолети. И ако се появи технически поблем те или трябва да чакат да пристигнат от някъде техници и да го оправят или да чакат някой от другите техни самолети да завърши текущия си полет и да го прехвърлят на проблемното летище. По тази причина е станало и това в Испания - за да не чакат квалифицирани техници или друг самолет са решили да стартират като само залепят с тиксо досадния датчик за не писка.И третата разлика са пилотите - къде би отишъл един добър пилот на работа - в редовна компания за 18,000 долара на месец заплата или в нискобюджетна компания за три пъти по-малко (в големите компании заплатите на опитните пилоти за между 150,000 и 230,000 долара годишно)?А за онзи дето разправя 4е само боинги падали - ами така че е след като в света летят 27 пъти повече боинги отколкото еърбуси.
отговор Сигнализирай
7

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Гледайте по "Нейшънъл Джиографик" сериите за самолетните катастрофи и ще видите как едно съвпадение ще ви се набие на очи. Почти всички, към 98% самолетни катастрофи са с "Боинг"-и. Аз на такъв хамерикански ла.йномет не се качвам. След месец летя и много внимателно ще и избирам полета.
отговор Сигнализирай
6
na
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
McDonnell Douglas was a major American aerospace manufacturer and defense contractor, producing a number of famous commercial and military aircraft. It merged with Boeing in 1997 to form The Boeing Company.Самолетът е бил на 15 години и за последен път е преминал технически преглед в края на 2007 г., докато "Спанеър" твърди, че това е станало в началото на тази година.
отговор Сигнализирай
5

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Интересното е че се оказва че през август 1987 г. в САЩ е имало подобна самолетна катастрофа със такъв самолет - MD-82 - която е станала също при излитане и то точно поради същата техническа неизправност. Потърсете в wikipedia какво пише за полет - Northwest Airlines Flight 255 Failure to extend flaps and slats has caused an earlier MD-82 crash, Northwest Airlines Flight 255, where the plane similarly failed to gain altitude, as noted early-on by the investigators. In that other accident, the crew was similarly disrupted from routine operation before the fatal takeoff, and the alarm similarly did not sound. In that other accident, examination of the alarm and its circuit breaker did not reveal a fault.
отговор Сигнализирай
4

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Spainair postoianno ikonomisva ot vsichko zashtoto e pred izchezvane vmesto mezhdu skok i skok da se napravi zadulzhitelnata proverka na vsichki bordni uredi tia diriktno gi preskacha za da ikonomisa hora i pari ot tam i tragediata.............no taka za zhalost sa pochti vsichki, osven izraelskata El Al, american airlines, continental i british airways, easyjet
отговор Сигнализирай
3
Mimoza
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Компетентността винаги е на страната на училият този вид дейност ВОЕННИТЕ СА УБИЙЦИ НА ЧОВЕКА И НЕГОВАТА ВРОДЕНА ГЕНЕТИЧНОСТ КЪМ ПОЗНАНИЯ В ДАДЕНА ОБЛАСТ Те дори изтриват важни познания нужни на родът човешки Логическите разсъждения след това едва ли са му от полза
отговор Сигнализирай
2
Тединка
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Глупости говорят. От Боинг са виновни. Навсякаде кадето стане катострофа все тяхни самолети....Крайно време е да им спрат техните самолети. Виж ако беше Еърбъс това нямаше да се случи!
отговор Сигнализирай
1
пилота
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Истината е, че производителите на самолети продават самолетите със един тон набор инструкцииии за безопасност, но авиокомпаниите са тези, които решават да икономисат пари от проверки, ремонти, процедури, диагностика и затова толкова самолети паднаха напоследък.
отговор Сигнализирай
Новини