IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Това ли е истината за трагедията на самолета над Атлантика?


Обратно в новината

Коментари Коментари

170
cpt. Csaba VIRAAG
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
...eto tova veche e prikazka... Az lichno imam malko organizacionna rabota po novoto zdruzhenie "Bulgarian Civil Air Patrol", no sled tova shte se poraztarsia... Shte pregledam meteorolgichnite archivi do koeto imam dostap...
отговор Сигнализирай
169
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Creedy says that the Qantas incident last October and another in December last year also involving an Airbus 330 near Western Australia, involved a problem with a unit called an air data inertial reference unit, which prompted flight control computers to twice pitch down the nose of one of the jets, but fast action by the crew limited the extent of the plane's fall, although 14 people were seriously injured.
отговор Сигнализирай
168
do nomer 154
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не знам каде сте чул тази история за смс-ите,но такова нещо няма,мобилните комуникации не функционират при подобни метерологични условия и това всяко дете го знае...не си измисляйте глупости,помислете реално и може някой от вас наистина да открие причините и да помогне на разследването...има френски форум който се преглежда от специалистите водещи разследването,дайте им повод за размисъл
отговор Сигнализирай
167
cpt. Csaba VIRAAG
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ochakvam, konstruktiven podhod a ne destruktivni lichni napadki... Copy That ?!?
отговор Сигнализирай
166
cpt. Csaba VIRAAG
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
165
cpt. Csaba VIRAAG
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
...forumite vinagi dobaviat pikanten privkus kam osnovnata tema. V sashnost tochno za tova sa izmisleni... Pri vseki podoben incident ima t.n. "Chain of Events". Tragedia na polet AFXXXX niama da e izkluchenie. Ako shte se zanimavame sas tematikata, neka parvo da sastavime t.n.-at "TimeLine". Da saberem vsiakakva informacia - koi ot kde mozhe - i da go analizirame ot nachalo... Shte dobavime verojatnostni koeficienti kam vseki detail ili scenarij...
отговор Сигнализирай
164
Влади
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мнението ми е, че това си е пилотска грешка - при условие, че разполагат със всякакви метеопрогнози, радари за откриване на атмосферни смущения и т.н., те прекалено самоуверено са се наврели в най-големия ***. В резултат машината не е издържала - от турболенциите всичко се е разпаднало, а може и удар от мълния съвсем да е усложнил нещата с бордовата електроника. Пилотите са виновни!
отговор Сигнализирай
163
Жокер
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
" Гуведото" ManUn пишейки неграмотно на езика на баща му ( също " гуведо", както личи от написаното) определено е затънал в говежди проблеми, който му пречат в нормалното общуване с хората. Предполагам, че това е реалното състояние на чорбарите- цесекисти , който както се вижда и от футболното първенство също са големи, ама огромни " ***" . Да хиляди пъти ще адмирирам автора защото човека се е потрудил и ви е дал някаква своя теза да прочетете, а такива плювачи, като теб под път и над път.
отговор Сигнализирай
162
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"The last automatic message, at 11:14 p.m., signaled loss of cabin pressure and complete electrical failure - catastrophic events in a plane that was likely already plunging toward the ocean."This clearly looks like the story of the airplane coming apart," the airline industry official told The Associated Press. "We just don't know why it did, but that is what the investigation will show."
отговор Сигнализирай
161
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"Ten minutes later, a cascade of problems began: Automatic messages indicate the autopilot had disengaged, a key computer system switched to alternative power, and controls needed to keep the plane stable had been damaged. An alarm sounded indicating the deterioration of flight systems.Three minutes after that, more automatic messages reported the failure of systems to monitor air speed, altitude and direction. Control of the main flight computer and wing spoilers failed as well."
отговор Сигнализирай
Новини