IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ ще се освободи от всички несвойствени дейности


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
b d j da se osvobodi i otr oligofrena na snimkata ,ami vij se be ,daje ne si se obrasnal imash vid na pandischia i fizionomia na *** bas che ne si vred s mozachnite kletki .
отговор Сигнализирай
21
спиро
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
следващият ген. директор да бъде пожарникар ще е най добре -бат Ваньо и бат Краус така я подпалиха тази железница че няма изгасяне
отговор Сигнализирай
20
123
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
trqbva da se sakrati administrasia
отговор Сигнализирай
19
До № 11, от №10
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Твърдението ти е икономически абсурдно, защото когато сам, в случая БДЖ, си осъществяваш спомагателната дейност, то в нея са ти само необходимо присъщите разходи и само те оформят себестойноста, а при външен под изпълнител трябва задължително, ама напълно задължително, да му се признае рентабилност, печалба и то добра, нали? А БДЖ може да мине и без печалба при криза, поне временно!
отговор Сигнализирай
18
krasi
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
С тази измислена квалификация едва ли знаеш дори свойнствените дейности.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Che e poredniat nekadurnik, e iasno. Obache na tezi, koito tvurdiat, kolko e pechelivsh tozi business, moga da ima kaja, che v Schweicaria SBB gultat milliardi ot durjavata. Istinata e, che cenite na biletite, koito e bil v Schweicaria znae, za kakvi ceni govoria, ne stigat za nishto, nito puk cargo e na pechalba. Tova si e durjavna politika, poneje takava infrastruktura ima znachenie za ikonomikata na edna durjava.
отговор Сигнализирай
16
Insider
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Поредния псевдомениджър от добре познатия от царското управление вид "кухо Лондонско юпи" с нулев стаж и компетенция в железницата и съответно поредните глупости. От Жан Виденов насам в БДЖ освен пладнешко разграбване, друго не се върши. БДЖ е умишлено съсипвана през годините и явно е била достатъчно стабилна за да издържи мародерското разграбване през последните 15 години. В света няма държава с губеща железница, но нашите управници са способни на "чудеса".
отговор Сигнализирай
15
до 5
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
5, глупост си написал-"било време вече за държавна намеса" - ми то това е причината за проблема, бе човек!! Няма нещо държавно, което да работи, по една проста причина-най-лесно се харчат едни чужди пари, разберете го. Давам пример - БТК-преди да се продаде: 30,000 лелки, няма заплати, скапани услуги. Продаде се(как е друг въпрос): сега 5,000 човека, 3 пъти повече и по-добри услуги! Ако беше държавно, и в БТК нямаше да имат сега за заплати-важи за всичко държавно!!
отговор Сигнализирай
14
до v&v
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
И затова ли в Германия наскоро пак поскъпнаха цените за влакове? Затова ли Deutschе Bahn има 17 милиарда евро дългове? А и може би си мислиш, че производството на тока, с който се задвижват влаковете не създава парникови газове??Доста наивно и неверно мнение изказа...
отговор Сигнализирай
13
v&v
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Един от най-добрите системи за транспорт в ЕС в т.ч. и за ПЪТНИЦИ е ж.п. транспорта ! ! ! Специфичните енергини разходи на тон/км са много по ниски от тези на автомобилния транспорт. Тези *** с жълто около устата са такива коне с капаци, че не е за коментар. ОЦЕНЕТЕ ВСИЧКИ ПОЛЗИ И ВРЕДИ от едно преструкториране. На ясно ли сте със задълженията на БГ за намалявне емисиите от парникови газове...... Очевидно сте кръгла "0" по всички въпроси. В същност нали са ви учили в СУ ,.... какво още....
отговор Сигнализирай