IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ ще се освободи от всички несвойствени дейности


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
посредник
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Този го назначиха, за да сключи сделката за застраховането с Булстрад, че стария не искаше да подпише договора. Поради същата причина си замина и предишния министър на транспорта. Скоро и него ще шитнат, защото си сложи подписа, където трябваше, сега вече е излишен. Освен ако не смятат да го държат за да подпише където трябва и документите по приватизирането на Товарни превози...
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
10, ако има реално състезание между външни доставчици цената няма да е по висока, а напротив!
отговор Сигнализирай
10
Зле за БДЖ
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Външните услуги, за почистване и охрана, ще направят по-богати изпълнителите и ще доведат до по-големи разходи за БДЖ. Това е проверено, през преходният пелиод! Това момченце,с икономика в СУ, не става и за *** за зеле! Приватизирал бил? Наистина? И какво, е приватизирал? Инвестиционен посредник? Е то един пазар, едни инвестиции, а той се разписва, шефче бил, такава му била ролята, от филма!
отговор Сигнализирай
9
Topfly
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Проблемът с БДЖ е системен.Няма проблем, че държавата субсидира, но защо само БДЖ? Хората не искат да пътуват с БДЖ, а да се предвижат от точка А в точка Б. Субсидии би могло да има за всички превозвачи които возят пенсионери, ученици, болни и т.н.Другият важен системен проблем са слабо използваните линии! За 2-3 композиции на ден (дори и да са пълни с пътници) не си струва успоредното поддържане на железопътна и и нормална пътна инфраструктура! По такива линии икономически е много по изгодно влаковете да се заменят с автобуси!БДЖ трябва да се движи само по основните и много натоварени линии по добра инфраструктура и с 200 км в час!
отговор Сигнализирай
8
Йордан Недев
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Изпълнителният директор нищо не казва за Локомотивните депа, където е най тежката и сложна дейност в "БДЖ". Всяка година от 2007 г насам ги преструктурират по два пъти (вливане, сливане, отделяне, разделяне). И в момента не знаят къде се намират в сложната структура на "Холдинг БДЖ" ЕАД. Е как да вървят нещата?
отговор Сигнализирай
7
до Работещ
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 9
Явно ти ги разбираш повече. Трябваше те да назначат за директор на БДЖ и до нова година щеше да цъфне и да върже.
отговор Сигнализирай
6
работещ
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
От биографията на това симпатично наглед момче се вижда, че за ПРЪВ ПЪТ започва да управлява РЕАЛНА, ОБХВАЩАЩА ФИЗИЧЕСКИ ПРОЦЕСИ дейност като ДИРЕКТОР НА БДЖ. Преди това е бил финансист - извършвал е и е управлявал (мялко и за кратко) финансови транзакции. Сега, в БДЖ, акцентира върху две неща - изнасяне на дейности, които да се възлагат на ДРУГИ ФИРМИ СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ и РАЗПРОДАВАНЕ НА НЕДВИЖИМОСТИ (почивни станции и пр.). НИТО ЕДНО ОТ ТЕЗИ ДВЕ НЕЩА НЯМА КАК ДА ПОДОБРИ СЪСТОЯНИЕТО НА БДЖ.
отговор Сигнализирай
5
:)
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Мисля че наистина е време за сериозна държавна намеса. Все още не мога да повярвам, че от потенциал като железниците не успява да се постигне никакъв напредък, даже по-лошо, дърпаме яко назад. Вместо да се прокарват закони в полза на БДЖ, пак се толерират автобусните превози (по-скъпи и по-неудобни), и да, по-бързи са, НО само заради това, че не се правят нищо за скоростта по ЖП(остарелите!) линии. Гоним(ОПР) скорости от 130 км/ч. 130 км/ч !!! Парните локомотиви преди 100 години са развили 200!
отговор Сигнализирай
4
до 1
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Той е "наше момче" бе,човек!Пък какъв е,що е,няма значение!Важното е да има "концепция"!:)
отговор Сигнализирай
3
ЗАПОЗНАТ
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
В МОМЕНТА В БДЖ-ТО РАБОТЯТ 7 ООО РАБОТНИЦИ.10 ООО НАЧАЛНИЦИ И 15 ООО АДМ. ПЕРСОНАЛ.ВЛАКОВЕ ЩЕ БЪДАТ СЪКРАТЕНИ И НА ТЕХНО МЕСТО АВТОБУСИ.ПОЗНАЙТЕ КОЙ ИМА ИНТЕРЕС ОТ ТОВА.АМИН ЗА БДЖ.
отговор Сигнализирай