Секеджем ще им прая на горчилката да им напрая една радост от тях устата от мене вурста айде марш в Гюнтерланд
отговорСигнализирай
76
:) преди 12 години
60
Не им беше горчиво като ми пращаха рекламни смс-и в 9 сутринта. А са *** в кофите и си бегайте в Баден-Баден на село при овцете на тате.
отговорСигнализирай
75
Анонимен преди 12 години
200
Ами като ни пробутват лошокачествени стоки.Миналата година купих 30 електрически крушки, които ... издържаха САМО едно запалване!Е и? Ела ме накарай да купя ел. крушки от там.
отговорСигнализирай
74
он преди 12 години
260
В Praktiker цените са толкова високи, че се чудя как изобщо още могат да продават. Те какво очакват - клиентите да са толкова богати, че да не им пука да плащат много над това в другие магазини. Това и в Германия го няма, там всеки гледа да плати и 1 евро по-малко ако може.
отговорСигнализирай
73
ппанцхо преди 12 години
201
100гр (0,1кг)пирони в тези измислени хамбари струват 5 лв(или 3 не съм мн сигурен ),а 20 кила (двадесет килограма)в кварталната железария са 40 лв...Е разбира се да отидеш с колата си на 10 километра разходка си е файда: ))).Една греда ,която си я купуваш за 5 лв там е 10.Просто са уникални със строителните материали.За цимента,гипсовите лепила и мазилките,просто са комични с гигантските цени.Санитарията -нискокачествена със световни цени.Но пън са царе на инсрументи :ейнхел,райдер идр хурки
отговорСигнализирай
72
ppancho преди 12 години
221
Kupete si ot Praktiker :пирони,видии-продават ги в пликчета на с надценка,такава ,че наркодилърите бате трябва да им викат.Ами радиатори -стоманени или алуминиеви-с коефициент по2 спрямо нормалните магазини.ами пвц тръби-цената на метър е близка до световните рекорди: )).А отвратителните теракот и фаянс .Гипсокартонът е на кв м ,а един лист 2.5 на 1.5 струва по-малко при един представител от 1 квм при тези измислените.И защо изобщо трябва да е новина,че сдуханата им фирма била зле-ми да изчезват
отговорСигнализирай
71
. преди 12 години
202
Не знам за бойкот, но ако не сте доволни от обслужването не се обръщайте към българските представители , а пишете директно в Германия . един познат посттъпи така , защото си купувайки си някакви неща се сдърпал с продавачка , която дъвчела дъвка насреща му, когато и направил забележка като по-възрастен от нея и най-вече като клиент , онази продължила и го гледала нагло , тогава отишъл да говори с управителя , който го уверил , че въпросната ще бъде наказана за поведението си , на излизане моя познат му казал "една секунда ! Как ще познаете за коя ви говоря ? Оня се усмихнал мазно и казал "А да наистина , покажете ми я !" , моя познат разбрал , че той не е по различен и си тръгнал , написал едно огромно писмо на немски на германците и не само се извинили , но и уволнили продавачката и управителя и му дали ваучер за 200 лева , и това ако не е хепи енд :) Портете ги на шефовете им вв Германия.
отговорСигнализирай
70
Лавро преди 12 години
261
Практикер и Метро (мисля, че са под една шапка) имат най-лошото обслужване и най-некадърния мениджмънт у нас. Е, след Карфур, разбира се, които са направо уникални....Навремето в Практикер искаха пет лева депозит за ползване на клетка за багаж и изгониха много клиенти, които не идват с коли и носят чанти. Че и ако нямаш точно, докато ти разменят, докато получиш талон.. А защо не без депозит? Понеже мениджмънта им решил така... Нли ви казвам, ненормалници.
отговорСигнализирай
69
Анонимен преди 12 години
80
много правилно, нека да си ги има, а пък дребните като са толкова честни да ги конкурират, конкуренция му е майката, всеки продава за колкото може, а не за колкото му е кеф на някой клиент
отговорСигнализирай
68
Анонимен преди 12 години
251
Хамбарите от типа на Практикер са нужно зло , без тях по-дребните търговци стават доста алчни.
отговорСигнализирай
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години