IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ не изпълнява основната си работа - да превозва пътници


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Българин
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
По-точно казано 13 115 000 пътници са благоволили да си купят билети. Като сложим и тумбите мръсномургави гратисчии, бройката сигурно отива над 20 000 000.
отговор Сигнализирай
19
Vvv
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Те синдикатите са обяснят как дълговете станаха толкова много, докато те правеха цуни гуни с предишните ръководства! А също и да кажат защо техните членове крадат толкова от компанията!
отговор Сигнализирай
18
До милеещия 21
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
"компаний", "копуването"?? Пропускам "серазрешава"ч защото е просто пропуснат интервал, но предните две са неграмотност!Къде си учил български?
отговор Сигнализирай
17
Българин които милее
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Г- да знаещи и незнаещи които пишете за БДЖ, преди да пишете нещо няма да е лошо да се разходите до близката гара, да поговорите с някой железничар, независимо дали е от БДЖ или от НК-ЖИ и тогава седнете да напишете нещо. И в двете компаний положението е едно и също. Не серазрешава копуването на никакви резервни части и материали.
отговор Сигнализирай
16
Яко
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Трябва да има повече държавни фирми...Иначи къде ще се пласират тиквените калинки?
отговор Сигнализирай
15
anonimen
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
да кажат управляващите,защо назначиха тези билетни касиери във влаковете.по този начин увеличиха гратисчиите.това е голяма грешка,но тиквениците никога няма да си я признаят.
отговор Сигнализирай
14
Един Българин
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Специално за пътниците трябва постоянно видеонаблюдение на всички кондуктори в реално време, мними пътници (като с полицаите) инак без приватизация няма да се оправи БДЖ, но въпросът е кой иска да купи БДЖ пътнически превози...За нафтата трябват отделни методи, като най-вече там където има електрификация (като София-Драгоман) не трябва да се движат дизелови локомотиви!!! А онзи, който взе толкова много дизелови локомотиви трябва да бъде най-строго съден!
отговор Сигнализирай
13
Един Българин
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Пътувах няколко пъти София-Сливница-София. Билетът официално струва 2лв за пътник и 2 лв за велосипед. Т.е. двамата платихме 8лв. До нас имаше едни "братчеди" - мъж и жена. Пристига кондуктора, взе нашите билети и беше видимо недоволен че сме си купили нормални билети, а не сме го "почерпили". "Братчеда" му даде 1лв (те слезнаха след нас влакът беше за Драгоман) и се опита да го разкара, но кондуктора го пита няколко пъти за жената до него и накрая получи още 1 лв...Е как ще сте на печалба?!
отговор Сигнализирай
12
Red Label
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
БДЖ няма да фалират,може да са на ръба често,но досега щом още не са фалирали.А че частните ж.п. компании-превозвачи поеха голяма част от товарните превози си е факт.
отговор Сигнализирай
11
bolka
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
до 11 - е, като се приватизираха БТК, енергоразпределителните дружества, "Софийска вода", "Нефтохим", банките и още други, да не ги изброявам, какво се получи в крайна сметка?В крайна сметка и БДЖ ще бъде приватизирано, едно решение с предизвестен край.
отговор Сигнализирай
Новини