М5 гори средно 15л./100км. по 2.78лв. литъра прави 41.70лв.Ако минава 10,000 км. на година му излиза 4170лв.+ синтетични масла и консумативи за двигателя. За живота на колата грубо 300,000км. излиза разход само за гориво 125,000лв. по сегашни цени на бензина. Така че и по-скъпа да е електрическата кола, като добавиш подръжка и гориво към бензиновата, сметката излиза друга.За замърсяване на околната среда изобщо не сравняваме.
отговорСигнализирай
13
Tesla S преди 11 години
21
Догодина Tesla Model S започва продажби в Европа. Фирмата строи и зарядни станций 120кВ. захранвани от фотоволтайци на които зареждането на колата е безплатно.Колата се зарежда за 20 мин. и минава 300км. На старт дърпа баварка М5. Така че догодина очaквам гъзарите ще сменят БМВтата с Тесли S:)youtube/watch?v=vvHTN0Yi1t4Карах я колата пробно в Ню Джърси. Като космическа совалка е вътре. За ускорение и возия няма да говоря...
отговорСигнализирай
12
Chikatilo преди 11 години
33
До 12...скъпото са батериите пич, а и нали после не плащаш за бензин, масло и тн. ? Мислете ги и тия неща, а иначе съм фен на бензина аз...старомоден ама обичам ми мирише на бензин ! :)
отговорСигнализирай
11
пфф преди 11 години
21
До 7&8Не е задължително да се чака зареждане на батериите. До колкото помня Тесла електромобилите са на принципа на 2 "чифта" батерии - докато си караш с единия - другия се зарежда на "електростанцията". Само че Тесла в момета са като Бентли - притежават се заради престижа да го имаш... Единствената алтернатива за сега на батериите е да разработи система да се "дърпа" ток като тролеите в градовете, само че никой не би инвестирал толкова пари на този етап...
отговорСигнализирай
10
Анонимен преди 11 години
42
До набуНай скъпото нещо са батериите.... поинтересувай се... прави се проста сметка за цената и колко ще излезе... ако направи цена 10 ст. на километър, никоя газова бомба не може да го бие тва.. ;)
отговорСигнализирай
9
набу преди 11 години
111
Какво има толкова скъпо по ел колата та искат маикаси и бащаси -----------АЛЧЕН свят.
отговорСигнализирай
8
Логично... преди 11 години
120
Според всички прогнози елмобилите ще бъдат по - изгодни от сегашните двигатели с вътрешно горене, едва след 7-10 години. Така,че логичната политика е .................
отговорСигнализирай
7
Анонимен преди 11 години
96
Само си представям 20-30 автомобила на колонка за ток.С по няколкостотин метра кабели оплетени и намотани около тях.. Като от едно време дето бензинът е бил дефицит и са се редяли по 2 дена да сипят 10 литра. Освен това никой не казва колко струва зареждането на такава ел.колонка?Колко време трае?Кво става ако стане късо съединение? Запалва ти се автомобилът заедно с колонката? Все недомислени неща..И всичко това за малка смотана колица струваща колкото луксозен мерцедес.
отговорСигнализирай
6
RoxyM преди 11 години
102
Ми много са скъпи. Нямам нищо против да не замърсявам природата и да карам на ток, ама от къде пари за такава кола? А и отделно не знам как е решен проблемът със зареждането. Защото какво става като тръгнеш на дълъг път и ти сварши енергията. С дизела и бензина е лесно. Бензиностанции да искаш, ама дали всичките са оборудвани със "зарядно" за тези коли? И ако не какво правим?
отговорСигнализирай
5
Анонимен преди 11 години
205
Поредната глупост. Колкото зелената енергия е добра, толкова и тези коли. Всичко е само за пари. Защо зелената енергия е толкова скъпа при положение, че е вятър и слънце, кой ги е измислил тези безумно високи цени???? Всеки иска да има гарантиран пазар и бързо връщане на инвестициите, но само за зелената енергия се случва. Защо НЕК трябва да е длъжна да им изкупува енергията, да излизат на пазара и да продават.
отговорСигнализирай
преди 11 години
преди 11 години
преди 11 години
преди 11 години
преди 11 години
преди 11 години
преди 11 години
преди 11 години
преди 11 години
преди 11 години