IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Заради метрото - 55 000 коли по-малко по улиците на София


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
gost
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонимен В София билета важи, докато излезеш от метрото навън(може и цяло денонощие)!Или не си пътувал с метро в София или не ти разбрах въпроса
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Никъде по света няма такава система, като в България. Билетът важи за определено време, достатъчно да стигнеш до желаното място. В България системата е соц. още 1.60 за всяко превозно средство. Безумие.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Не е нормално цената на билета да е 1,60 и да принуждава хората, които рядко ползват градския транспорт да изпозлват колите си или такси.
отговор Сигнализирай
28
vlady
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Нормално е билетите да са сравнително скъпи за сметка на редовни карти - така редовните потребители имат стимул да предплатят. 1.60лв е нормална цена за билет валиден 90 минути с неограничени прекачвания, трябва да се въведе адекватно таксуване. При 1лв билет и 50лв месечна карта никой няма да купува карти и ще се влоши финансовото положение на ЦГМ.
отговор Сигнализирай
27
,.,.,
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Аз пък имам фобия да пътувам под земята.Предпочитам слънчевата светлина,зеленината,не съм къртица.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Братоев, а кое наложи да се направи билетчето 1.60. Ако беше левче, колите по улиците щяха да намалеят двойно. Но нали трябва да се възстановят откраднатите пари за автобусните спирки, затова скубете яко.
отговор Сигнализирай
25
77777
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Особено много намалява трафикът, когато поради някаква причина, например авария, метрото спре. Тогава всички се юрват да ползват закритите от Фандъкова линии на надземен градски транспорт и никой не се кача на топлият и удобен личен автомобил.Нали така Братоев ...
отговор Сигнализирай
24
Реалист
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
С пускането на метрото и с всяка негова нова отсечка, трафикът по улиците се увеличава, а не намалява. Трафикът се увеличава, например заради премахването преместване или разреждането на маршрутите на надземни линии на градския транспорт заради метрото или заради запушване на трафика, където линиите на метрото са над земята. Не знам, кой ще се качи на метрото, ако работата му налага придвижването да става с автомобил, а не с метро. На метро се качват част от хората използвали преди това надземен
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Абе нищо не е намалило метрото, при положение, че преди 10 години колите бяха може би 50 % от тези, които се движат в момента в града.Незнам какво са намалили, ама всеки 2ри "гражданин" е сам в колата, а метрото е така "изчислено", че е такава тъпканица, че никой не иска да пътува с него в пиковите часове.
отговор Сигнализирай
22
+++
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Тук пак ни манипулират на базата на някои основни правила за манипулация. Пускат добра и вярна новина (20 години метро), която я съчетават с друга добра, но невярна новина (намаляло било замърсяването от колите, както и броя на колите). Човек като вижда, че едното е вярно, някак на доверие приема и лъжата за вярна и това работи с над 80% от хората.
отговор Сигнализирай
Новини