IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Щрабаг и Главболгарстрой отпаднаха от конкурса за "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
Имхотеп
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако помните Трейс строиха преди години Лот 1.Цената беше 2,6 млн. евро/км.Сега за Лот 2 предлагат цена 2,2 млн. евро/км.Та - какви португалци, какви мангалци?Цените на всичко са надолу - криза е. Особено в строителството.Не мислиш ли, Строителю?И ти също, Един от вас?
отговор Сигнализирай
43
Aerg
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Магистралата е в България , задължително е да я прави българска фирма , ако на някой му пука за тая държава . Има достатъчно фирми които ще я направят качествено ,освен това има инвеститорски контрол на качеството .
отговор Сигнализирай
42
Строител
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"Aktor S.A. е най-голямата строителна компания в Гърция с 50-годишен опит в изграждането на инфраструктурни обекти в Югоизточна Европа и Средния изток. Основната й дейност е свързана с реконструкция на пътища и магистрали, строителство на пристанища, мостове и тунели, хидроцентрали и заводи за преработка на отпадъци, търговски центрове, офис сгради и банки. НЕ ЗАЩИТАВАМ НИКОГО, но тези изглеждат опитни!
отговор Сигнализирай
41
sledstven
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Защо сте толкова изненадани от разликата в цените.Кой не знае как досега се печелеха търговете за обществените поръчки? Нали всеки спечелил беше длъжен след това да върне и на трите партии (БСП+ДПС+НДСВ) поне 30% от цената! Аз смятам ,че тази цена по всяка вероятност е РЕАЛНА, ако господата не смятат да се отчитат на покровители.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
След 5-6 години от ЕК пак ще питат за магистралите. А какво става с "Люлин"?
отговор Сигнализирай
39
Шофьор
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кариерите само в този участък са 4. Едната разбира се е на Трейс груп.
отговор Сигнализирай
38
Съгласен с мнението
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Съмнително е да предложиш цена с 50% по ниска от средната на останалите кандидати!!! Този филм вече сме го гледали - даваш най-ниската цена, печелиш и след това по време на строителството строежа "се оказва" по скъп и искаш още пари от правителството. Дано този път не стане така!!! В чужбина при организиране на подобни търгове най-евтината и най-скъпата оферта автоматично отпадат и се избира оферта от т.нар. златна среда!
отговор Сигнализирай
37
ехоо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
не забравяйте, че трейс са старозагорска фирма. 100% кариерата им е в района. а до цената по времето на социализЪма километър тунел е бил около 1 000 000$ така, че колкото и да са се повишили цените на труда и материалите техниката е на по-добро ниво и е нормално да е по-ниска и цената. никого не защитавам.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
каква е гаранцията ,че ако е скъпо ще е качествено!?
отговор Сигнализирай
35
sdfgh
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Щом отпада Щрабаг, има надежда за магистралата! Който кара по Е-79 Видин Ружинци знае за какво става въпрос.
отговор Сигнализирай
Новини