IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Щрабаг и Главболгарстрой отпаднаха от конкурса за "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Филип
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Съмнително е да предложиш цена с 50% по ниска от средната на останалите кандидати!!! Този филм вече сме го гледали - даваш най-ниската цена, печелиш и след това по време на строителството строежа "се оказва" по скъп и искаш още пари от правителството. Дано този път не стане така!!! В чужбина при организиране на подобни търгове най-евтината и най-скъпата оферта автоматично отпадат и се избира оферта от т.нар. златна среда!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
само да ви кажа,че един от собствениците на Трейс е бивш генерал от Бургас, друг беше от държавна сигурност,последните трима не ги знам.обаче са ми ясни - мангалси труд,ниско качество,ниски заплати,никакви срокове - разбирай когато стане,не им пука за неустойки,защото неустойки никога не плащат.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
голямо прекарване ,няма що!в Германия преди кризата един километър струваше 3 млн евро = 6 млн лвпокрай кризата строителните материали и труда като цена паднаха и получаваме около 4 млн лв32*4 = 128 млн лв.това са цени в Германия,лъде на работник се падат по 7-8 хил евро заплата,защото тази професия се води за много вредна (заради изпаренията)а у нас трябваше да е поне наполовина.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Обединение "Магистрали "Трейс" обхваща пет фирми: "Трейс груп холд" АД, "Пи Си Ай" АД, "СК 13 Пътстрой" АД, "Пътно строителство" АД, "Виа строй инженеринг" АД. "Трейс груп холд" и сродните й фирми имат богата гама от изпълнени и в процес на изграждане инфраструктурни обекти летища, пътища, метро.
отговор Сигнализирай
20
Призив !
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Само да не е турска фирма!!!Те дават дъмпингови цени, печелят и после зарязват обектите и ни слагат динена *** пред ЕС.Горна Арда и магистрала Люлин дори са достатъчни, за да прогледне Плевнелиев.Ако турците не са му затворили очите с финикийски знаци?!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кой кой е в Магистрала Трейс":- Холдингът "Трейс Груп" e създадена през 2003 г. и в него влизат 14 фирми. Холдингът построи построи отсечката от Оризово до Стара Загора на магистрала "Тракия". В момента изгражда участъка на софийското метро от бул. "Патриарх Евтимий" до бул. "Черни връх".- В "СК13 холдинг" влизат 5 фирми и обединението има опит в ремонт на пътища предимно на територията на Софийска област и област Перник. В портфолиото на холдинга е записано, че освен със строителство и ремон
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
vsi4ko shte se otrazi na ka4estvoto!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Трябваше да поканят фирмите асфалтирали магистралите в ХЪРВАТЯ и СЛОВЕНИЯ там в 3 през ноща се работеше и който не е минал от там не знае какво значи магистрала!
отговор Сигнализирай
16
Дидо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аре Трейс да го вземат то се е видяло, че е най-евтино :Р Май са се прекарали със 100 мил. *** ко ти пука, за нас по-добре. На черепахата евтините номера май няма да могат да минат и ще трябва да се задоволи с минимума, че и да дели с другите. Айде очакваме на лот3 повече фирми и повече интрига :)
отговор Сигнализирай
15
BG
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако български фирми спечелят по честен начин и с конкурс добре, но най-вероятно ще са фирми на "наши хора", които едва ли ще свършат някаква сериозна работа - освен да приберат и да си поделят милионите... Турците пък строят некачествено и имат наглостта да си внасят работници от Турция и да им плащат в пъти повече отколкото на българите."Пред депутатите Борисов разказа за приключилата си преди дни визита в южната ни съседка на въпрос на лидера на ДСБ Иван Костов за турско-българските отношения. "Заварихте трудно наследство в тази сфера", каза му Костов в началото. Шефът на тъмносините обясни, че България е дала пътните си проекти на турски фирми, а те плащат по 500 лв на български работник, и по 1500 евро на турски работник. Такава разлика в заплащането беше установена при строителството на магистрала "Люлин", което се изпълнява от турската компания "Мапа Ченгиз". Костов натърти и на тоталната намеса на турската държава в изборния процес у нас в полза на ДПС."Като капак на всичко Симеон Сакскобургготски даде пълна подкрепа за членството на Турция в ЕС, а президентът и Сергей Станишев я потвърдиха", каза Костов."Това, че турски фирми строят в България е факт, но е факт, че те са спечелили тези поръчки на базата на конкурс", отвърна премиерът. Той похвали турските фирми, че строят бързо и много добре. По времето на Борисов турската компани спечели отсечка от столичното метро. В същото време Борисов разказа, че има случаи, в които те искат допълнителни пари след спечелването на проекта и крайната цена се оказва по-висока от тази на българските фирми."
отговор Сигнализирай
Новини