IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Във Флорида работят за продължаване на мисиите на совалките


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
123
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
vizdal li si niakoga beluga ili guppi ,porazgledai tuk tam i togava da govorim koe e rentabilno i koe ne ;)
отговор Сигнализирай
28
авиоексперт
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Иначе по твоята логика самолетите и вертолетите трябва да са още по-големи, щото има още по-големи товари за пренасяне! Но явно дори и руските конструктори са били вразумени след прекрачване определена граница на стопанското безумие! За твоя радост и мое учудване, хаха.
отговор Сигнализирай
27
авиоексперт
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Естествено че е полезен, ама СЛЕД като някой балък е платил милиони работникочасове за него и сега се предлага на лизинг за стотинки! Вечна загуба и фалит, ако не беше соц.държавата да поеме удара (и да го прехвърли на руските бабушки, които затова сега взимат 50 долара пенсия, въпреки че Русия е природно най-богатата страна)
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А иначе по тази логика, интересно хеликоптери като Mи-26 как така ги ползват за щяло и нещяло!!!Нали са безполезни!!!А вярно - няма западен хеликоптер с такава товароподемност!!!Единствено Chinook, ама като се сетя, в Афганистан, точно викаха един Ми-26 да вдига един свален Chinook, а след него и още един!!!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всъщност, май Fred викаха на предполагаемата станция Freedom(това което по-късно се превърна в международната станция, защото през всички години през които дизайна се сменяше непрекъснато, накрая го резнаха и помолиха останалите агенции да се присъединят към общ проект за космическа станция)!!!А за експедиционни сили нали си чувал, еми за това са и построени тези C-5!!!
отговор Сигнализирай
24
авиоексперт
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така че не спори, щото е ясно, че това беше соц.кьорфишек на СССР в стил "руский слон, самой балшой слон в мире". Те имаха и разни реактивни корабо...плани ли кви бяха там безумни щуротии... тия неща са срам за профуканите средства на народа, а не гордост!
отговор Сигнализирай
23
авиоексперт
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
C-5 Galaxy е същата работа - "The C-5 is also known as FRED (f**king ridiculous economic/environmental disaster)" - направен е за 2 танка или подобно, но е комерсиално неефективен. Той поне е в 100тина бройки, а руското недоразумение е ЕДНА ЕДИНСТВЕНА БРОЙКА !! Смятай колко струва огромен самолет по поръчка в една бройка спрямо серийните - повече от цената на всички товари, които ще пренесе някога през живота си (и не е вярно, че втората бройка ще се сглоби, щото и този не му е запълнен графика)
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ами това което бяха казал е следното:Мда, открай време има нужда да се превозват много тежки неща, нали разбираш!!И бързо, като със кораб в такъв случй не става!!Факта че съществуват много други подобни самолети го показва!!Или ще ми кажеш, че тежкотоварните хеликотпери например са безполезна скрап !!Та както казах - щом има търсене на тежкотоварни услуги за нещо, значи ще има и предлагане!!ИНАЧЕ НЯМАШЕ ДА БЪРЗАТ ДА ДОСТРОЯТ ВТОРИЯ Ан-225, НАЛИ РАЗБИРАШ!!!Това ,че са построени още по времето на соца и още тогава са били хвърлени часове работа и ресурси, само са му от полза както и на бюрото която го е правила и в последствие, компанията която държи чертежите и може на базата на тях да проектира и друго!!!Това че на запад не бяха правили такова, е техен проблем, макар че и там разбраха в ПОСЛЕДСТВИЕ, че имат въпиеща нужда от подобни самолети, например C-5 Galaxy!!И поради това, засега само могат да нагаждат пътнически самолети, като 747 и А380 да служат като военни/тежкотоварни със съпътстващите ги последствия от такива инженерни компромиси!!!Очаквам ***, може пак да наложат цензура, ха ха!!
отговор Сигнализирай
21
авиоексперт
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не знам какво си казахме, но аз исках да кажа, че пазарът на такива спец.превози е много по-малък от разходите за производство на такива мега-самолети, иначе първо: щяха да се построят още 10-20-30..бройки за покриване на търсенето, второ: водещите западни компании щяха още отдавна да са пуснали такива модели, кой би се отказал от печалба..?
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Аха, а предполагам, не знаеш основния принцип на икономиката - когато има търсене, има и предлагане!!!!Айде отивай да цоцкаш пърцуцка и да бодеш шопската салатка, ***!!!
отговор Сигнализирай
Новини