IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Във Флорида работят за продължаване на мисиите на совалките


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
Някой
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това си е абсолютен Boeing 747, а и освен това има на опашката си логото на NASA, нещо съвсем нехарактерно за руските АН :))А, Антонов 225 е най-големият, мощен въздушен лайнер правен някога, поне за сега, дори и самите американци го признават и го адмирират :) Мисиите със совалките никога не са били рентабилни, но нямат по-добра алтернатива... Колкото и да е проблематична совалката и сложна и скъпа за поддръжка все пак успешно изпълнява ролята си на космически камион.
отговор Сигнализирай
18
авиоексперт
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Не се излагай, абсолютно НЕрентабилен е, защото проектът и производството надвишават много пъти жалките приходи от няколко курса годишно. За това хората на запад не правят такива малоумия - просто си правят товарите разглобяеми до разумни размери. Малко акъл вместо водка, смесена с руска комплексарщина е ключът, хаха, наздаровя!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
При положение е всички Ту-154 са стари и са отдавна са изработили ресурса, е естествено да започват да ги махат!!Същото което искат да правят сега и със совалките!!А този А380 няма да бъде по различен от Ан 124-150, още повече, че в единия случай става дума за поначало пътнически самолет, а другия още от чертежите е товарен!!!
отговор Сигнализирай
16
123
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
zastoto niamat pari da go napraviat skoro niama i da imat estestveno, neotricam 4e se polzva an 124, no skoro ste bade izmesten ot a380f moje bi, dosta po evtino izliza s nego po dolu kazah imat prodadeni 202 ,dostaveni dosega sa 25 ,pazara pokazva koe e po rentabilno, sastoto kato s ty 154 spriaha go i na negovo miasto doidoha stari dcta dosta po ikonomicni i dobri ;)
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ан 225 си лети!А другият дето е построен наполовина, в момента го дострояват!!И тъй като е единствения самолет, можещ да пренася до 250 тона товари - да ДОСТА е рентабилен!!!Дотолкова, че заедно с други като Ан 124, от услугите им се ползват и НАТО!!!Същото е и при хеликотперите - преди няколко седмици, в Афганистан свалиха един Chinook, и трябваше да викат един Mi-26 да го носи!!
отговор Сигнализирай
14
123
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
malko informacia predpolagam govoris za an 255 , ima proizveden edin i dokolkoto sam informiran v momenta neleti ima i edin polu napraven po koito e prekratena vsiakakva rabota ot godini , a380f imat poracani 202 samoleta v momenta letiai 25 za golemina da a380 sa po malki ,otgovori mi togava zasto sa poracani tolkova mnogo i se leti predimno na tiah za cargo stava vapros
отговор Сигнализирай
13
123
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
za goliam da goliam e ,po dobar ne e sasto taka i ne e rentabilen obrazovai se malko zvu4is kato laik
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Да, обърках се, Антонов е още по-голям и добър от 747 - голям грешка направих
отговор Сигнализирай
11
123
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
tova e modificiran 747-100SR niama nisto obsto s AN,
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Снимката е много показателна - руския самолет Антовов носи на плещите си совалката:) Пак опряха до братушките
отговор Сигнализирай
Новини