IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 18 100 души годишно умират от мръсен въздух в България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Разбирач
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
(продълж.) Да не говорим за редицата негативи на гр.тр. - да те ръгат, да ти смърди, да ти вдигат шум, да се ръгаш като не знам какво, да се добереш до апарата да си продупчиш билета, да го чакаш ще дойде ли, няма ли да дойде въобще трамвая, да зъзнеш по спирките, както и от спирката до локацията, да хабиш време да чакаш и да ходиш пеша до локацията, да се цапаш с киша, да рискуваш да се хлъзнеш(асфалта поне се поддържа), да рискуваш да те преджобят в трамвая, да се приближаваш до неприятнихора
отговор Сигнализирай
33
Разбирач
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
(Продълж.) Защото храната, която си купувате от магазините нямате нищо против да се кара с трошки, които замърсяват - за да имате какво да ядете. Там лошия въздух не е проблем, нали ? А ние шофьорите много лесно може да ни зачеркнете и да сме слизали от колите. Комунистите са на същия принцип - харесват си комунизма, защото нямат човешките ценности и критерии да различат негативите и затова зачеркват демокрацията. И аз не знаех колко ВЕЛИКО нещо е да имаш автомобил, преди да започна да карам.
отговор Сигнализирай
32
Разбирач
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
(продълж.) Бъдещето е в колективните пътувания и ел.автомобили. Самия гр.тр. е вид колективно (споделено) пътуване (spodeleno-patuvane. Ще намалеят задръстванията, разходите за път ще паднат в пъти, ще се отворят повече паркоместа, стига хората да могат да се групират по локация, раб.време и да си допаднат, като компания. Защо ние шофьорите не сме си били купували по-нови коли ? А защо вие - нешофиращите, не си купите автомобил - плюсовете са доста над мръсния въздух.
отговор Сигнализирай
31
Разбирач
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
(продължение) Освен това автобусите също замърсяват, а само те отиват до по-далечните точки в сф, освен маршрутките. Проблемът идва оттам, че хората виждат колата просто, като екстра, каприз едва ли не. Защо личното пространство се уважава в апартаментите (не можеш да живееш със семейството на съседа), а в гр.тр. не е проблем ? А и с колата си независим, а и имаш транспорт 24 часа (гр.тр. е до 23.00).А с колективните пътувания, които набират популярност, се пестят в пъти пари.
отговор Сигнализирай
30
РазбирачМногознайков
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ще кажа някои неща, за които хората може би не се сещат.Автомобилът е изключително висока духовна ценност. Той дава лично пространство на човек (което го няма в гр.транспорт, където се блъскаш, като бобени зърна), дава духовна свобода, дава нужната скорост на придвижване (градския тр.е по-бавен), може да се пренасят вещи, значително по-евтин е (на бензин прекосявам София за някъде 1.5, а с газ.уредба - за 0.70. А един гражданин я прекосява за 3-4, че дори и 5 лв близо, в зависимост колко сменя.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Всъщност дизеловите коли замърсяват колкото и димящата цигара с фини прахови частици, като някои дизелови "екодвигатели" замърсяват близо 12 пъти по-малко от една цигара. Все пак колите не са голям замърсител през зимата - основния замърсител с фини прахови частици е отоплението на дърва и въглища. За горенето на гуми да не говорим.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Прочетох нещо интересно в нета. Направили експеримент в затворено помещение кой замърсява повече с фини прахови частици - дизелов автомобил или пушенето на цигара. Оказало се, че цигарата замърсява повече ....
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Освен, че трябва да се забрани отоплението с твърдо гориво в големите градове, трябва да се забрани и отсичането на дървета, които са естествен пречиствател на въздуха. Шумът около колите е явно за отвличане на вниманието и противопоставянето на едни хора на други (Разделяй и владей!). Ясно е, че примерно в София, даже и всичките МПС-та да спрем, замърсяването през зимата с фини прахови частици на практика ще си остане същото - няколко пъти над нормата.
отговор Сигнализирай
26
Крадна-лев
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Глупусти супер си е въздуха това е пропаганда на Швейцарски ***,които не искат да сме им конкуренти.Имаме да сечем и строим още много.По добре сажди и олово отколкото бактерии във въздуха.
отговор Сигнализирай
25
Да бе
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
През лятото, когато има много повече коли по улиците, количеството на фини прахови частици (ФПЧ) е в нормата. Идва зимата, колите намаляват, започва отоплението на твърдо гориво и хоп, замърсяването с ФПХ е 5-10-20 пъти над нормата. Китайците си го казаха: замърсяването в Пекин се дължи на ТЕЦ-овете на въглища близо до Пекин, работещи на пълни обороти заради повишената консумация на ток и на отоплението с твърдо гориво.
отговор Сигнализирай
Новини