IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 18 100 души годишно умират от мръсен въздух в България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Факт
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Факт е, че никъде не публикуват някаква статистика кое колко замърсява примерно в София. Това означава,ч е пак нещо ни лъжат и манипулират и най-вероятно замърсяването идва от неизмитите улици и вятъра, както и от отоплението с дърва, въглища и гуми.
отговор Сигнализирай
23
Истината
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
След Големият смог в Лондон през декември 1952 година, заради който умират хиляди хора, в Лондон забраняват отоплението на твърдо гориво, а не автомобилите.
отговор Сигнализирай
22
Истината
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Истината е, че през зимата почти цялото замърсяване с фини прахови частици се дължи на отоплението с твърдо гориво, вкл. и горенето на стари гуми. Делът на автомобилите в това замърсяване е може би 1-2%, но странно защо, всички, от които зависи да се ограничи замърсяването, говорят само за колите, че замърсяват и не коментират основния замърсител. Може би целта е нищо да не се прави по осигуряването на нормална организация на движението, чрез използването на забрани за движение на коли.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Няма и как да е като държавата нехае..ЯК ама ЯК контрол на техническите прегледи! Няма значение дали колата е на 12 години,мерят изгорели газове,ако е ок пускат,ако не или ремонт на двигател или спиране от движение!!!!80% от колите в момента тровят и пушат! Забрана на въглища и дърва за отопление в населениете места!Англия го е направила през 60-те, толкова е просто!
отговор Сигнализирай
20
анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Твърдо опонирам твърдението. Нека написалия статията да се обоснове, че толкова хора са починали точно от замърсен въздух. Това е леко преувеличено
отговор Сигнализирай
19
Продължение: трошки
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Та само трошките ли? Толкова не можаха общинарите да направят "Синя зона" в карето бул. Славейков, България, Гешов, Борис. Сега отварят Кауфланд, небостъргачите с молове, и се строят две нови сгради на "Манов" и "Ами Буе" - притока на трошки и човекопотока ще се увеличат. Какви мерки взехте освен да вдигате данъци и такси?Освен мръсния въздух, мръсотията е непоносима, нечовешка, въпрос на време е когато ще плъзне епидемия. Мръсните купчини със сняг 1 месец не са извозени от тротоарите. Повръщам!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Че, то в Бг не остана промишленно производство, бе!Де що беше фабрика и завод с комин се закри!Откъде този лош въздух!Автомобилите?Е София е милионен град, но за сравнение си представете Ню-Йорк!?Между другото - туберкулозата и пневмонията са болести на бедните!
отговор Сигнализирай
17
За трошките
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Улицата ми, до Пирогов "Ами Буе" - не е мита 30 г. - пълна с ***, фекалии, фасове, ***, плъхове.Оправданието на община "Красно село" е: "че не можела да се измие от колите" - извинявайте г-да общинари, какво правят коли паркирали на еднопосочна улица от двете страни, включително и на тротоара? Тотално беззаконие, толкова са нагли, че за да паркират на тротоара газят пешеходците. Да не говорим, че на завои масово паркират по две редици автомобили - на ъгъла на Каниц и Буе. Писна ми!!!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
19, Аз не обвинявам българите, че карат трошки които замърсяват въздуха, а държавата че няма контрол над това. Ако имаше контрол и бяха спрени тия трошки от движение, тези които не могат да си позволят примерно до 5 годишна кола да се возят на метро, автобус, трамвай. Аз ли съм виновен, че те нямат пари за хубава кола, че да им дишам гадните газоиве или държавата? А?
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Решението е просто - навсякъде синя и зелена зона (както е в Прага, например) и поощряване на пътуването с градски транспорт или велосипед.Не е нормално хората масово да ходят на 1-2 километра разстояние до работа с автомобил.
отговор Сигнализирай
Новини