IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Петролът все по-малко и все по-скъп


Обратно в новината

Коментари Коментари

114
кондьо
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
защото е достатъчно развита,за това не я развиваме. ето ти отговор..
отговор Сигнализирай
113
venko
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
ние таман ще си построим магистралите и бензина ше свърши
отговор Сигнализирай
112
jp-to
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Няма нищо лошо в изграждането на магистрали, но е необходим баланс - при условие, че железопътният транспорт е най-екологичния и най-безопасен наземен транспорт, защо да не си развиваме и железницата???? - Риторичен въпрос????
отговор Сигнализирай
111
Dido
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
115 - за това си прав!Но за добро или за зло това сега няма как да стане,още повече с европейски пари,заради всички задължения и процедури по търгове, конкурси и т.н.Колкото и ЕС да ни критикуват за корупция повечето им процедури са създадени точно с такава цел!А и САЩ по време на криза е нещо много различно от БГ по време на криза ... като ресурс ... и най вече ... като манталитет .....
отговор Сигнализирай
110
колето
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
най обичам да ям,да пия и да спя ! ако някой ми пречи на тези занятия много,ама много се изнервям...
отговор Сигнализирай
109
rhiad
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Тенденциозно и тъпо заглавие от днес.бг. Започва да ви става практика.
отговор Сигнализирай
108
Червената помия
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
ММ, не искам да те засягам, но ходил ли си на Драгичево, когато строиха там Турците?Та те освем персонал даже и детска градина с учителките барабар си бяха докарали от турция, а ти мислиш, че нашите ще имат полза.Да, работеха и наши, но на половин заплата на Турците.Чуждите фирми идват тук за печалба, а не за да ни въздигат икономически.Бих се съгласил с теб, ако строяха само Български фирми, с държавно участие при това.Останалото си е просто препиране на пари.с едната дават-с другата си ги взем
отговор Сигнализирай
107
Червената помия
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Дидо, ти също си интелегентен човек.Спомни си обаче ЗАЩО САЩ по време на великата депресия строи магистрали, мостове, язовири, спомни си кой даваше парите, и кои ги получаваха?Държавата даваше парите, държавата организира бедни и безработни да строят, с държавни пари и държавна организация.Много малко пари отидоха в частни фирми и тръстове.Почети , погледай документални филми и ще се убедиш че съм прав.Язовира "Хувър" е строен от 18-19 годишни момчета,а парите са пращани на семействата им...
отговор Сигнализирай
106
ММ
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
108 - изглежда не си ме разбрал - говоря за магазинчетата, квартирките и т.н. в населените места покрай магистралите,там където отсядат хората заети в строителството.Говоря за хората от тези градчета които ще бъдат наети за помощен персонал на това строителство.След това тези хора ще дойдат с тези изкарани пари в твоя магазин или фирма и колелото се завърта ..... както казаха по долу - няма защо да търсим топлата вода .....
отговор Сигнализирай
105
Червената помия
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Прод.на 108.Когато народа не се бори за оцеляването си, а се бори за квоти за износ навън, за квоти за държавни поръчки, за квоти за финансиране на малки и високотехнологични производствени фирми,тогава само ще си дойде времето на строежа на магистралите, и то не със европейски средства, а със собствени.Защото сега при два заводаза гуми например, внасяме гуми от воювала Сърбия, при тракторен завод-трактори от Турция, дотирани от ЕС, и втора употреба чак от Япония.Чушки и домати даже внасяме....
отговор Сигнализирай