IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Петролът все по-малко и все по-скъп


Обратно в новината

Коментари Коментари

104
Dido
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
99 - очевидно си интелигентен човек ... ако когато строяха описаните от теб гиганти и въпросния замиращ град някой гледаше с 30-40 годишна перспектива,щяха ли да ги построят?Повечето от тези обекти сега са паметник на грандомания и разхищение.А относно магистралите - факт е,че всяка нормална държава изпаднала в криза,инвестира в инфраструктура за да съживи икономиката си.Няма защо да търсим топлата вода...:-)
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Поредната лъжа за да се подържат високи цените на горивата
отговор Сигнализирай
102
ha ha
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Не се безпокойте, има измислени алтернативни горива, само, че искат още да се налапат, да си спретнат още някоя и друга войничка, да си оправдаят военният бюджет. А компанийте за коли са похарчили милиарди за нови технологий и искат максимално да сучат затова още ще ни полъжат защо вдигат цените на това и на онова, всичко върви по план
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Нашата е лесна да му мислят баш европейците. При един по проливен дъжд и магистралите ще си ги ползваме като водни канали. Как ще си джиткаме с моторниците и ще си ловим рибки :):):):)
отговор Сигнализирай
100
Червената помия
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Донякъде си прав, но не това е най-важното в момента за страната ни.Пак казвам, пряка полза ще имат по време на строежа не повече от 2000 човека.И не може всеки от нас да има магазинче на магистралата, или хотел на морето.Но е твърде възможно да имаме или да работим в семейни фирми, семейни ферми, малки и високотехнологични предприятия, основани и подпомагани в първите им години от държавата с безлихвени заеми и облегчения, и в последствие гледани под лупа от всички контролни органи.Продължение
отговор Сигнализирай
99
norm
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Авторът очевидно иска да ни внуши,че не трябва да се строят магистрали.Доста непохватно упражнение,след 40 години енергийния източник за автотранспорта със сигурност няма да е зависим в такава степен от петрола,така че магистрали ще са необходими.А на Червената помия ще препоръчам да не се захваща с неща,за които се иска и мисловна дейност.
отговор Сигнализирай
98
Червената помия
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
100, да приемем че си прав.Биогоривото е бъдещето, евтино и екологично.Не мога да ги разбера Американците тогава!Защо не сеят рапица и слънчоглед, коноп и етерично-маслодайни култури, а на всякъде където замирише на нефт бързат да изнасят демокрация?Кое е по-евтино?Сонда, замърсяваща Мексиканския залив, или да се засади огромния континент с рапица?И не бъди толкова сигурен в биогоривата-те са смърт за горивната апаратура, особенно произвежданите у нас.Казвам го от професионален опит.
отговор Сигнализирай
97
NVM
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
ЛОЛ "народ"петрол има и не за 40 а за 400 години , а след 100 години на никои няма да му е нужно това (природно богатство).Да си завърша аз МГУ-то а пак вие си говорете глупости тука.Нуките за земята започват с ГЕО - четете не проспивайте живота си и учете руски .
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Колкото до цените на горивата, в ЕС те са изкуствено завишени с акцизи, такси и прочие. Под благороден предлог се изсмукват милиарди от хората, които после отиват за въоръжаване, войни и заплати на ненаситния бюрократичен апарат.
отговор Сигнализирай
95
ММ
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
99 - пряко печалба ще имат хорицата,магазините,хотелите и квартирите и цялата инфраструктура която е необходима за строителството на една магистрала.Косвено - цялата ни икономика,по малко време за бизнес пътувания,по малко време и средства за превоз на хора и товари.ПО МАЛКО ЖЕРТВИ ПО ПЪТИЩАТА.И не на последно място - повечето пари за магистрали са от европейско финансиране.Защо да се откажем от тези пари????
отговор Сигнализирай