IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Оглавихме класация: Румънците и българите са най-лошите шофьори в ЕС!


Обратно в новината

Коментари Коментари

52
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
В България всеки ден се правят над 200 милиона нарушения на Закона за движение по пътищата, а КАТ санкционира за около 2000, т.е. за едно на 100 хиляди нарушения. Това е голямият проблем - пълната безнаказаност при нарушение на пътя. В държавите, в които правилата се спазват, всеки шофьор е убеден, че ако извърши нарушение, неизбежно ще бъде санкциониран за него и затова там не правят нарушения, а в България ... шофьорите са виновни, дай по-големи глоби и нарушенията се увеличават.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Доста парадоксално звучи за онези 80%, че начинът на шофиране на шофьорите е следствие на контрола за спазването на правилата, но какво да ги правиш, 80%. Те са твърдо убедени, че спазването на правилата зависи само и единствено от шофьора и не осъзнават,ч е заради това сме с толкова много загинали по пътищата.
отговор Сигнализирай
50
До 59 аз
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Поредният неразбрал написаното, но даващ съвети като за него самия.Толкова ли е сложно да се схване, че начинът на шофиране се определя почти изцяло от контрола за спазването на правилата и от състоянието на пътя?! Няма шофьор, който сам по себе си да кара по правилата, без държавата да го принуждава да го прави.
отговор Сигнализирай
49
Фалшива новина
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Карам си с разрешената скорост, а покрай мен всички профучават със скорост много над разрешената. Примерно в София, карам с 50 км/час, а покрай мен тези дето тук ме оплюват, профучават с 90-100 км/час, всъщност всички го правят. Защо е така е ясно - няма контрол за спазването на правилата.
отговор Сигнализирай
48
аз
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
всеки който каже че нямало връзка между шофирането и смъртните случаи, по - добре да ходи да се удави...ако има деца да удави и тях. НИКАКВА ВРЪЗКА няма това че селянина кара с превишена в завой и изпреварва....пътя е виновен д3б1Л1
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Навсякъде по света шофьорите спазват правилата само с принуда от страна на държавата, а не както КАТ е зомбирал голяма част от българите - от самосъзнание.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До до 51ти също
отговор Сигнализирай
45
Фалшива новина
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
До 53Заради такива като теб България е на челно място в класацията по загинали на пътищата, но ти даже не го осъзнаваш. Лошото е, че повечето са като теб и затвоа загиналите ще са много още много години. Можеш ли да си отговориш на простия въпрос защо чужденците са едни от най-опасните шофьори по пътищата на България с най-много нарушения, а българите са едни от най-примерните шофьори извън България.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Фалшива новинаТака ли бе?Значи аз мога да спазвам ограниченията и да си държа платното, а вие масата *** за да карате нормално и да не влизате в съседното платно на всеки завой трябва да има един говедар да ви ръчка постоянно с остена та да не убиете някой.
отговор Сигнализирай
43
КАТ да се закрие
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
В България няма статистика на причините за катастрофите. Това което дава КАТ като статистика, изобщо не отговаря на действителността и заради това в България не се взимат никакви мерки за намаляване на нарушенията и катастрофите. Записването в закона на все по-строги наказания и по-високи глоби, 30 години увеличава нарушенията и катастрофите по понятни причини, но въпреки това повечето хора са убедени, че така сме се били борили с нарушенията и катастрофите. Колко ли десетилетия ще им трябват за
отговор Сигнализирай