IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Икономическото сърце на ЕС тества чeтиpиднeвнa paбoтнa седмица


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

52
Реалист
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Големият въпрос е: Ще работят 2 часа по-малко на седмица, заплатите вероятно ще останат същите но ще отрежат малко я от отпуските, я от нещо друго.
отговор Сигнализирай
51
Много са напреднали
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 4
До такава степен напредва Немската ДЕиндустриализация, че се налага да съкращават масово. Но в опит да намалят социалната цена наместо да съкратят 20% от работната сила просто намаляват работното време на всички с 20%! С идеята да е паралелно на намаляването на производството което също скоро ще стигне 20%! Ауфвидазеен Дойчланд!
отговор Сигнализирай
50
Големият въпрос е
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 0
Четиридневна работна седмица за досегашната заплата ИЛИ четиридневна работна седмица за 80% от досегашната заплата?
отговор Сигнализирай
49
Хахаха
преди 1 година
Харесвам 13 Не харесвам 2
Само пълен *** може да се отъждествява с работата си и да се радва, че отдава и без това краткият си животец за да работи като роб. Не знаете колко сте нещастни докато остареете, тогава разбирате как сте си пропиляли живота в работа и като се погледнете, сте едни никои, нищо ненаправили в живота си, никой не ви зачита за нищо и само ви гледа като бреме. Запомнете едно, на смъртния си одър никога няма да кажете, ех, да можех да работя още малко.
отговор Сигнализирай
48
Питон
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 4
Въвеждат я защото имат свити поръчки сиреч немската икономика отива към блатото
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
Чудят се, как да запълват издващата масова безработица. Сигурно и 3 дена ще предложат, в опит изкуствено да вдигнат двойно останалите работни места.
отговор Сигнализирай
46
Кирчо
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 4
Само дето няма гориво за това сърце, йок газ, йок петрол, чок пара чок зор !
отговор Сигнализирай
45
нн
преди 1 година
Харесвам 18 Не харесвам 0
Скоро говорих к комшия работещ дълго време в Германия, на въпроса как е в Германия, отговора беше, Германия не е това което беше, нещата не вървят на добре. Спад в икономиката, криза в политиката, затвориха заводи и там криза с работната ръка, заплатите отиват за ежедневни нужди, хората го усещат, но си мълчат.
отговор Сигнализирай
44
Робовладелец
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 1
Аз не харесвам това
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 6
BMW iX M60 - цена $150 хил. Китайски аналог Avatr 11 - цена $57 хиляди с батерия 116kwh, ($51 хил с батерия 90kwh). Avatr 11 не е по-лош - и дизайн, и комплектация, и комфорт, и салон, шумоизолация, и driving experience. Натискаш леко газта и моментално излита все едно е без тегло, като перушинка, такава голяма кола. Скоро никой няма да им купува безумно скъпата продукция на европейците, а и самите те дори вече нямат пари да си платят отоплението и държавите печат пари да им го плащат, какво остава за коли.
отговор Сигнализирай
Новини