IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

На 10 коли едва 2 са под 15 г. Само у нас данъкът на "трошките" е нисък


Обратно в новината

Коментари Коментари

194
Факт
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Данък МПС е преди всичко данък собственост, но в него е вкаран някакъв елемент на държавна политика с отстъпките за екологичност за икономичните коли до 100 к.с. Затова данъка на нов Опел Корса от 90 к.с. ще е почти същият колкото и на по-старите коли със същата мощност. Отстъпката за новия Опел е 60%, за малко по-стария е 50%, за още по-старите с катализатор е 20-40%, а за най-старите няма отстъпка. При това сумата на данъка е толкова малка, че не оказва влияние на избора на кола до 100 к.с.
отговор Сигнализирай
193
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Изчистихме старите кошници на цяла Европа.Най старите брички се карат в най бедната държава.
отговор Сигнализирай
192
Бюреков
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До БългаринБраво, браво!
отговор Сигнализирай
191
Българин
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 3
Всяка година ,като дойде време за данъците и се появява статийка че караме трошляци и че едва ли не плащаме най ниските данъци !!!И кое му е ниско на 14 годишна кола със 130 к.с. - в Пловдив 300лв. данък ?+ 40 лв. ПРЕГЛЕД + 230лв. ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ + 97лв.ВИНЕТКА = 667лв. начало на годината ?ПОЛИТИЦИТЕ КЪДЕ ГИ ВИДЕХТЕ ТЕЯ ЕВТИНИТЕ ДАНЪЦИ ????заплатата ми е 670лв.
отговор Сигнализирай
190
Факт
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Цялата шумотевица около старите коли е май за да ни вдигнат данъците, както и да имитират дейност, че нещо се прави против наднорменото замърсяване на въздуха. Една стара кола на газ дали замърсява толкова много, колкото ни лъжат? Според мен огромната част от най-старите коли се използват много рядко и то главно по селата, където няма трафик и няма значимо амърсяване от колите. В големите градове колите са по-нови, особено в София, където до няколко години няма да видим кола, която да няма Евро4
отговор Сигнализирай
189
Бюреков
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 198ЕЕЕЕ ние си имаме, селяните кучета ги яли
отговор Сигнализирай
188
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Андрешковщина , популизъм и политика ала Тартюф и ала Пушкин,имаме ама защо да даваме,не ми трябва ама да имам
отговор Сигнализирай
187
Те това е!
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Нашите работодатели са робисъздатели! С около 400 лева заплата как да живее човек в провинцията? А и няма работа. Ясно е, че едва оцелява. Ама данъци плаща...Няма мърдане.И като му писне-отписва колата, сваля номерата и кара през просото. Или...айде в чужбина. И чак тогава разбира, че не си и струва да се връща при местните дерибеи! Да си копат сами!
отговор Сигнализирай
186
Факт
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Всички измервания показват, че въздухът в София се замърсява наднормено само през най-студените дни на зимата и само с фини прахови частици (ФПЧ10). Всички останали замърсявания, които се причиняват от колите са в нормите. Това е лесно обяснимо - притежаваните коли в България на човек от населението изостават значително от средното за ЕС и въпреки че наистина автопарка в провинцията е много остарял,колите не оказват съществено въздействие на чистотата на въздуха,особено в София с по-новите коли
отговор Сигнализирай
185
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Много познати се движат с коли от определен модел които производителите поради недоглеждане са ги направили прекалено надеждни. Сами си ги поддържат и си знаят че проблемите сервизи кола предвижване за тях са нещо много далечно.
отговор Сигнализирай
Новини