IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

На 10 коли едва 2 са под 15 г. Само у нас данъкът на "трошките" е нисък


Обратно в новината

Коментари Коментари

144
Men
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
До АнонименМи ще си купуваме ако трябва всяка седмица - колите ми са застраховани мойто "умно" момче.... А пък има едни застрахователи дето много ги обичат тия дето правят мизерии, аз кола ще си купя, ти крака как ще си купиш?
отговор Сигнализирай
143
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
23 годишна бангия карам, със сменен и по - голям мотор, всичко перфектно се поддържа, ей такива смешни мъжлета с нови чик - чирик колици ви правя криви!
отговор Сигнализирай
142
пез
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Истината е, че няма значение какъв е двигателя или каква е мощността или възрастта на колата при този данък и не трябва да се взема за база понеже притежанието на колата е съвсем различно от това да я караш. Може да имам кораб, обаче ако стои на двора нищо не замърсява. Разходът и замърсяването се "таксува" от държавата с акциз на горивата, амортизацията на пътя - с винетка. Трябва все пак да има данъ и той е по много проста причина - когато не се кара колата да се върне на вторични.
отговор Сигнализирай
141
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Тук много отворковци които искат да се забранят по-старите коли, въпреки, че по-старите са в пъти по здрави. И просто един съвет, пишете тук без да знаем кои сте. Но ако стане така, че се ударят милионите българи едвам оцеляващи, богаташчетата ще трябва да си купуват нива кола всеки месец. Ще питате защо, защото ще горят като Бенгалски огън. Тогава ще разберат, че работещите бедни и те са хора, които искат по-нормален живот. Тук да пишат но и говорят на различни нива. Никой няма да им прости.
отговор Сигнализирай
140
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Когато правителството не прави нищо за икономиката и доходите, а бюджетът издиша, трябва да се намерят пари отнякъде. Защо не пишете какви са заплатите в Германия, а сравнявате данъците.
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
щот новите фолксвагени изобщо не замърсяват нали
отговор Сигнализирай
138
Автоуседнал
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Привличането на неданъкоплатци,а доволни избиратели ще донесе на ВЛАСТТА големи беди.Разкарвайки за удоволствие и 30 % по работа на старите трошки,ще отрови Столицата.Самите ползватели мощно се осакатяват или прибиват, разчитайки на отпадъците от ЕС.Нашите деца са абсолютно невинни,дали ги тровят родителите им или гъзари,преправили компютъра на джипа-да е резак.ЕС мълчи като газ-него го интересува не липсата на катализатор,а липсата на пол.Йорданка я интересува кмета по транспорта.Диз *** !
отговор Сигнализирай
137
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 22
*** не мисли дългосрочно. Трепери да не му вдигнат данъка на таралясника, а не мисли колко пари за здраве ще дава заради мръсния въздух. Аз също карам стара кола, но нямам нищо против данъкът да е висок. Че сме бедни, бедни сме, ама хайде поне здравето си да опазим, понеже излиза по-скъпо.
отговор Сигнализирай
136
:D:D:D:D::D:D:D:D:
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Като е стара колата значи е трошляк и замърсява много.........тъпня и половина. Има потдържани и непотдържани автомобили. Тя колата може на 5 години да е ама да е изкъртена отвсякъде и да бълва като парен влак.......Ясно е какво целят и в услуга на кого са тези промени.Грозна работа.
отговор Сигнализирай
135
Хари
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Не може да се забраняват старите возила в една бедна държава. В богатите страни може, но тук е равно на геноцид.
отговор Сигнализирай
Новини