IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

На 10 коли едва 2 са под 15 г. Само у нас данъкът на "трошките" е нисък


Обратно в новината

Коментари Коментари

264
Край
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
Ви май не разбирате или не ви се ще. За да имаме нормален трафик и града да не е задръстен и да не се издушим колите трябва да станат наполовина. Няма как в Берлин да са 340 на хиляда човека а в София 560/1000. И след като инфраструктурата на града е ограничен ресурс и възможността да се замърсява въздуха също - ще потребява този който е склонен да си плаща СКЪПО:-за паркинги-за екологична колабедния - на градски транспорт.или искате комунизъм - Бай Тошо го няма вече.
отговор Сигнализирай
263
???
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Числата в статията нещо не съвпадат с данните от КАТ публикувани на 15.07.2016.Тук пише, че автомобилите в България са 2,77 милиона, а според КАТ на 15.07.2016 е имало регистрирани общо 3,77 милиона автомобила, в т.ч. 3,24 милиона леки коли, 410 хиляди товарни автомобила, 23708 автобуси, 50626 влекачи и 38374 специални автомобили. Не ми се вярва за година и половина автомобилите в България да са намалели толкова много. По-скоро са се увеличили. И пак според КАТ, 3 от 10 коли са били над 15 годи
отговор Сигнализирай
262
Владислав
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Помня преди 2г жената имаше служебна кола Форд-фиеста от 2015.Много ни хареса като за нея и реших да взема една на изплащане.Отделно видях на няколко билборда същата фиеста, за 200лв на месец с ддс.Викам си чудесно.Е питайте като отидох какво и що. Колата струва 26000 лв ония ми искат 20%.Отделно гаранция 5 г ама само на скорости и двигател. Отделно задължен си тия 5 г да сменяш масло и т.н при тях иначе отпада гаранцията.И куп други глупости.А смяната струвала 400 лв на маслото и филтри.Е как?
отговор Сигнализирай
261
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Като сравнявам колите преди 1989-та и сега притежавани от хората в моя блок в София, на практика не виждам разлика в броя на колите. Тези, които притежаваха коли през 80-те години и сега имат. Тези, които нямаха и сега нямат. Разбира се много хора се смениха за това време, но общото преди и сега е,че тези в двустайните и тристайните апартаменти имаха почти винаги кола, а в гарсониерите почти винаги нямаха, а сега е същото. Паркоместа се застроиха и намаляха,а колите се увеличиха с новите блокове
отговор Сигнализирай
260
Булгаропитеци
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 15
Булгаропитеци прости, като заплатата ти е 600 лв, ще се возиш на автобус и влак...
отговор Сигнализирай
259
Владислав
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Егати платената статия, направо вони на платено.Престанете с тия глупости, знаете ли каква е разликата между евро5 и Евро6? Никаква, това с Еврото е пълна порнография да се пълнят джобовете,а колите в Бг не са нови защото неможем да си позволим, а не заради данъка *** такива.Отделно, данъци, винетка, граждански? Да не би да караме по хубави пътища? Данеби да намаляват катастрофите?Че и още пари искате даже!!!! Кой няма да иска да кара нова кола? Егати за балъци ни взеха вече.
отговор Сигнализирай
258
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Стига поръчкови статии. Кой си позволява нови коли? Като си толкова умна дай рецепта за закупуване на нова кола с 600 лв. заплата.
отговор Сигнализирай
257
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Моята е стара но е с Газов Инжекцион.Изкам да ми се намали Данака така е редноИли случката е абе Едни Пари Да Вземем То ня Бяха 3 пъти сменяхме Номера то Не бяха по 50лв.Лични Карти Шофьорски Книжки.Винетки 97лв.Е НЯМА БЪЛГАРИНА ДО ТОЛКОВА ОБЕДНЯ НЯМАААА.
отговор Сигнализирай
256
Факт
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 8
Съвсем правилно е за новата кола да се плаща значително по-висок данък, в сравнение с данъка за старата кола. Стойността на новата кола е значително по-голяма от тази на старата кола, а замърсяването, за което някои се хващат, е почти еднакво. Според доклад изготвен за Столична община 90-95% от замърсяването от колите с ФПЧ10 е всъщност вдигнат във въздуха прах от земята при движението им, а само 5-10% е от двигателите на колите, т.е. ел. колите замърсяват почти толкова, колкото 18 год. с Евро3
отговор Сигнализирай
255
Истината
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
Данъкът за една кола трябва да бъде според стойността на колата и за тази цел може да се използва застрахователна оценка. Отстъпките за екологичност вече трябва да се премахнат, като изживяли времето си, защото на практика всички коли са достатъчно екологични и още при производството им са наложени съответните ограничения.*Във всички държави по света хората карат коли каквито им позволяват доходите. Например в Германия и Гърция хората с "български" доходи карат същите "трошки".
отговор Сигнализирай
Новини