IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Колата на старо – всяка 3-та удряна, но "напудрена"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

49
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонимен46 Със г-н доцента ти много лесно ще намерим общ език , за разлика от теб.И какво те научи за ламарината? Впрочем, я ми обясни, като на неук човек, с какво въглеродно съдържание трябва да е тя , за да се изтегли дълбоко, с какво разкисление, /спокойна, полуспокойна, кипяща/, и с какво защитно покритие против корозия е по-подходящо да бъде? Електроположително, или електроотрицателно, или не е необходимо такова, а се разчита само на грунд и лаково бояджийско покритие?Как е при Опела?
отговор Сигнализирай
48
ПорЦелан
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Чистата ми заплата е 4870лв месечно. Не бих си купил нов автомобил. Нищо в България не те кара да го правиш! Нито данъците, нито застраховките, нито цените за поддръжка. Купих си януари месец кола която излезе със 4-ри нови гуми и обслужване точно една заплата. След три месеца нямам никакви проблеми. Дачия Логан MCV щеше да ми струва около 680лв всеки месец за три години (каско, обслужване в фирмен сервиз и вноска). С безумно оборудване, изпълнение и по-слаб двигател.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Като нямате пари, няма да карате автомобили!Нямали пари, а във всяко семейство по 3-4 трошки!Ами ще си купите една нова Дачия, вместо 4 стари Аудита с обща възраст 60 години!Новите автомобили не ставали за нищо, защото имали много електроника...това даже ще го оставя без коментар!
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хората, които могат да отделят 3-4 хиляди лева за покупка на автомобил, нямат голям избор - някое старо Голфче или Астра и това е...Не разбирам обаче тези, които дават по 15-20 хиляди лева за стари Мерцедеси и Аудита, вместо да си купят чисто нов Форд или Шкода!После поддържат Мерцедесите с турски части в квартални сервизи, а гуми купуват за по 40 лева бройката от OLX-а! Комплексарска работа е българина...
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Анонимен 27Тебе ще те пратим в Якутия да си живееш живота.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Един от СеверозападаОтиваш при доц.Г.Саев в ТУ-София катедра МТФ и го питаш защо съвецките *** са най-големите *** на света.Бил ми е ръководител на реферат на тема - Перспективи на листовата стомана в автомобилните купета.Аз ако ти кажа, ще ми философстваш, ама като отидеш при доцент ще мълчиш като бълха в ***.
отговор Сигнализирай
43
НЕ
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До ДаЛамарина като капачка от буркани ама като тресне Лада-та и от съвецкия автомобил не остава нищо, а пътниците в западната кола са без драскотина.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Ако се правеше ГТП като хората, поне 2/3 от колите в България щяха да са спрени от движение.Познат, живеещ в Белгия, го върнали, защото фаровете му не били регулирани и си плати веднъж на сервиз, и още веднъж за повторен преглед.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Ами вдигнете данъците за коли над 5 години бе!Стига с това оправдание, че българинът бил беден. Ами беден е! Ама това не значи, да се качи на опасна за живота таратайка струваща 500-1000 лева!
отговор Сигнализирай
40
Да
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Коли от Европа проблемни -отказва хидравликата у мантинелата си,отказва електрониката при изпреварване челен удар,ламарини като капачки за буркани и много недодялани работи.
отговор Сигнализирай
Новини