IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Колата на старо – всяка 3-та удряна, но "напудрена"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Нов
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Тя затова е кола на старо - защото е удряна, ръждясала, остаряла или омръзнала на собственика и. Да не е съвсем в ред е напълно нормално и купувачите трябва да са наясно с това.
отговор Сигнализирай
38
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До 123 Не ми се влиза в спорове, особено с хора, изхвърящи лада заради избила ръжда.Остава и да ми обясниш колко пъти си сменял ангренажния ремък на жигулата или на лада 1500.Или как се сменя масления филтър на ЗАЗ-ката ,
отговор Сигнализирай
37
До 38
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Имах съсед, който караше Жигула. За незнаещите това е предишното наименование на Ладите. Кара я 36 години преди да я изхвърли. След това си взе 12 годишен Опел и го изхвърли след 5 години. Ти не пишеш на колко години е била Ладата, кояти си дал за скраб, което е явно манипулативно.
отговор Сигнализирай
36
123
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Един от СеверозападаНе че нещо, но аз имах лада и я дадох на вторични суровини, точно защото беше изгнила. Като те гледам какви ги пишеш, явно и ти не си виждал руска кола.
отговор Сигнализирай
35
123
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Е да ама пари за нови няма. Това е положението. А и повечето нови са с толкова много електроника, че въобще за нищо не стават. Така че ако искате хората да купуват нови коли повишете стандарта, спрете да крадете като за световно, ама няма как да стане нали?!
отговор Сигнализирай
34
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Анонимен32 Приятелю,предполагам, така си чувал от по-старите твои роднини и приятели, но не си виждал съветска кола на живо, а и едва ли си карал.Само сравнението за ръждата, е достатъчно.Виждал съм жигула, лада или москвич на 40 години, виждал съм и Опел, без калници от ръжда, на няма и 20. Лошота е, че при демокрацията, и руснаците възприеха западната философия за производство.И все пак, въпреки че и при руските автомобили има ремонти, смяна на консумати, те са в пъти по-малко и по-евтини.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Започва пропагандата. След няколко години очаквайте закон, който забранява продаването на коли втора ръка. Едни пари трябва да се печелят.
отговор Сигнализирай
32
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До Анонимен33 Нещо повече-още преди да се произведе даден автомобил, се знае "таргет групата" , за която е насочен. Студенти, млади семейства без деца, семейства, или автомобил за малка фирма. Иначе си прав-да издържат гаранцията, и малко отгоре, за да влязат потребителите в схемата "върни стария, доплати, и карай нов модел", или просто да върви търговията и с автомобили, и с резервни части.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Според интервю с главен конструктор от световна автофирма днешните коли се произвеждат за 10г. живот- 5 с гаранция и 5 без такава. Преди години колите се произвеждаха да служат на клиента, днес да докарват по-големи печалби на производителите и акционерите на фирмата.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До Анонимен 31Вие каква кола карате?На този свят има стотици марки и модели и вие познавате лично и детайлно всяка от тях и казвате че са скрап още от заводът?Кои не са скрап?Съветските таралясници които имаха нужда от основен ремонт на 40-50 хил км?Съветите опели и фиати на които им падаха вратите от ръжда?
отговор Сигнализирай
Новини