IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Електрическият скутер май бил по-вреден от пълен дизелов автобус


Обратно в новината

Коментари Коментари

103
Петров
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Ми то както изглежда като вървя пеша и изпускам газове /пръ.я/ и аз замърсявам въздуха,какво да правя,моля ви помогнете на пишете статия
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Еми дайте тогава да си правим всичко от дърво. Но чакайте... Ами горите?!
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До До 101ми аз съм един от клиентите дето се губят,на година минавам с колата около 2000 км,а с електрическото колело 3600 км,за тези 3600 км може да се каже,че съм спестил 260 литра бензин за година.Не говорех за колите а за хората,които ползват ел транспорт вместо горивен,демек ходят на работа не с колата а с мини ел средство-колело,тротинетка,ролер,моторетка.Няма да стане бързо масов,но определено ще превземе пазара след време.Сигурно ще кажете защо не с колело,е то е спорт,а не транспорт
отговор Сигнализирай
100
Ся си ба маммата
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
*** маниулативната статия, сравняват тротинетки с пълен автобус!?А защо не сметнат от метала на един джип, който дими из софийските улици колко тротинеки могат да се изработят. А , и тротинетките не димят между впрочем, ако не сте забелязали!....За разлика от джипа!Мъка, мъка - как ли ще изглежда една мутреска тротинетка, като забранят мутреските джипове регистрирани, като баничарка! Все пак дъпънарите трябва да се разпознават по нещо!
отговор Сигнализирай
99
До 101
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Какви клиенти ти се привиждат че се губят бе? Под 1% от колите по сввта са електрички. И процента не се променя въпреки агресивната лобистка кампания срещу вътрешното горене. У нас има над 3000000 явтомобила. От тях само 700 са едни смешни електрокрчета и още 7 Тесли. Само глупаците могат да вярват че елвкричките ще се зарвждат с ВЕИ. А Самите ВЕИ- та са по далеч от екологията отколкото който и да е ТЕЦ ба газ
отговор Сигнализирай
98
Американ
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Тогава какво да кажем за електрическите коли? Че една такава е по-вредна от цял автопарк таралясници?Освен това на малумниците в Европа все лицензи, регистрации и други взимания им в главите, ще поискат същото и за велосипедите, а после и за пешеходците!
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 9
хахахаа пропищяхаа,губят клиентиии,бензина ще трябва да падаа,аз само да попитам-колите,моторите и автобусите от хартия ли ги правят,маслата ,горивата и антифриза от вода ли са,от аспусите алпийски въздух ли излиза,мамма миа яко лоби скача срещу ел транспорта,хехе,да му мислят бензинджиите,скоро само за извънградско ще се зарежда,колкото и да не им се иска,е зимата ще имат оборот
отговор Сигнализирай
96
икономист
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
До Анонимен 79"A автобусите, които пътуват полупразни или с двама пътници вътре?" Точно в това е проблемът, че вмество 40-50 пътници на автобус, в тях обикновено се возят по 10-15 пътника. Този проблем може да се избегне само чрез забрана на индивидуалните транспортни средства - тротинетки, скутери, автомобили, мотори и т.н. Само така автобусите и другите масови средства за транспорт, ще успяват да запълнят пълния си капацитет. Самото устройство на градовете също прави транспорта неефективен.
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До 97То па една зима. 2 седмици
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
Кат` сте толко зачудени прочетете колко зъмърсява 1кг литии(материала за батериите) и ще останете учудени.То излиза, че може да изгориш няколко десетки тона дизел и ще е по-екологично от произвеждането и изхвърлянето на 1кг литии.
отговор Сигнализирай