IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как се произвеждаха най-бързите автомобили Жигули за КГБ


Обратно в новината

Коментари Коментари

137
някой си
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До всички пишеш ти по темата - позаитересувайте се от Стасис Брундза и за неговите Лади и тогава пишете.
отговор Сигнализирай
136
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
ВАЗ-2101 и ВАЗ-2105 имат различни модификации по мощност и обем на двигателя, така че е възможно 2105 да има модификации с различна максимална скорост.
отговор Сигнализирай
135
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
до 133 Ваз 2101 до Ваз 2103 бяха до 160. Ваз 2105 вече беше 180лм/ч на скоростомер. Не само ти си имал ваз 2105, че да лъжеш като последния рилмлянин.
отговор Сигнализирай
134
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
До Стар СофиянецТи прочети какво си си написал: че разликата била с оглед на търсенето и предлагането, пък по-ниските цени били за да си купят хората с долари. Само че вече установихме, че хората МАСОВО не са имали въобще достъп до това решение, с което теорията ти увисва: това въобще НЕ МОЖЕ ДА Е ПРИЧИНАТА. А ако вземем предвид и втората част от изказването ти (че било резултат на търсене и предлагане) съвем отиде .. у ряката. Такова нещо в СоциализЪма НЯМАШЕ.
отговор Сигнализирай
133
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
до 133Ваз 2105 се произведе първата 1979-та и километражът й беше 180 лм/ ч, ***!
отговор Сигнализирай
132
Стар Софиянец
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Прочети пак, но този път и разбери прочетеното! Никъде не твърдят, че от Кореком масово са се купували автомобили. Не знам как ти хрумна, че доларите са си ги купували на черно?! Имаше много работещи в чужбина, които се връщаха в България с голяма сума в долари. Имаше много шофьори в СОМАТ, които на няколко години събираха долари за кола от Кореком. Лично познавах хора и от едните и от другите.
отговор Сигнализирай
131
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
До Стар СофиянецПрочетох го преди да ти отговоря. Ще ти го повторя пак: в България никога не е имало масово купуване на автомобили от Кореком. Всъщност, купуването на автомобили от Кореком масово щеше да вкара доста хора в затвора, тъй като търгуването с валута беше незаконно, а на всеки гражданин се полагаха по 120 долара заедно с международния паспорт, тъй че българските граждани и да искаха не можеха да си купят кола с парите с които разполагаха по волята на държавата.
отговор Сигнализирай
130
Стар Софиянец
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Я пак прочети какво съм написал!Търсене и предлагане и по-високи цени за Мототехника.За Кореком по-ниски цени, за да си дадат хората доларите в Кореком, вместо да си купят колата с левове от Мототехника.
отговор Сигнализирай
129
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Ладата ми беше 2105 и километража беше до 160. Гледал съм го 4 години, дето се вика. Беше някаква експортна версия колата, може и заради това да е. Но че беше до 160, ти гарантирам.
отговор Сигнализирай
128
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До Стар СофиянецВ България никога не е имало масово купуване на автомобили от Кореком, а като се има предвид, че цените на автомобилите идваха от едно и също място, каквито разлики в цените е имало със сигурност не са били определяни от никакви пазарни принципи. Който твърди обратното не е наясно с това как функционираше социалистическата икономика.:)
отговор Сигнализирай
Новини