IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как се произвеждаха най-бързите автомобили Жигули за КГБ


Обратно в новината

Коментари Коментари

127
Стар Софиянец
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
Преди 1989 колите в Мототехника се продаваха в пъти по-скъпо от същите коли в Кореком. Целта беше вместо левове държавата да получи долари и разбира се имаше търсене и предлагане. Голямото търсене при недостатъчно предлагане води до по-високи цени в Мототехника.
отговор Сигнализирай
126
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Стар Софиянец"Разумното е да се ползва медианната нетна заплата"Не, защото "остатъка" от заплатата отива за да функционира държавата и услугите на нормални принципи, а не като придатък на дотирана от "Големия брат" икономика.;)
отговор Сигнализирай
125
Стар Софиянец
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Когато се говори за средна заплата преди и сега, трябва да се отчитат две неща. Първо, сегашните задължителни удръжки са много по-високи от преди 1989 и второ, сегашната средна дава изкривена информация, защото хората със заплата под средната сега са 3-4 пъти повече от тези със заплата над средната. Разумното е да се ползва медианната нетна заплата, която за 2019 година е около 600 лева. Сега за една Шкода Фабия са нужни близо 40 такива заплати в наличност. С кредит (лизинг) много повече
отговор Сигнализирай
124
Стар Софиянец
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Жигулитата ги правеха по закупен лиценз от Фиат. Нищо крадено. Казват, че руснаците са направили над 800 изменения, за да пригодят колата за техните пътища.И ние правехме Булгаррено в Пловфив по закупен лиценз.
отговор Сигнализирай
123
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Стар СофиянецЗа да поставим това в перспектива. Понастоящем средната залпата е малко над 1300 лева. 33.5 x 1300 = 43 550.
отговор Сигнализирай
122
Стар Софиянец
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Жигулата 2101 струваше 6100 лева, а Шкода 6700 лева. Правиш вноска от 1500 лева за кола (без Лада) и при първата доставка я купуваш. За Жигула се чакаше повече, но не 10 години. В началото се чакаше под две години, а през 1989 се купуваше с 5-6 годишно чакане.През 1983 средна заплата 200 лева, за вноската отиват 7,5 заплати, а цялата кола ти струва 33,5 месечни заплати, като лихвата по кредита е 2%. През 1988 година са 26,6 заплати.
отговор Сигнализирай
121
Лада Нива 2020 г.
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
"...е доставена чисто нова Mazda RX-2 с цел да бъде проучена"Знаем как е била "проучена"(бел. ред. копирана), въпроса е как са си я набавили и дали е била (по стар съветски обичай) открадната от някой злощастен японски турист, след като е бил пребит и преджобен. :)
отговор Сигнализирай
120
до TOPSPEED
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 13
Страшно сигурно е да се движиш със 130 при 7000 оборота с 13-ки гуми видинки, които гърмяха сами при 50 и да имаш чувството че излиташ в орбита.Ела да те повозя на 3 тонен GL с 200 точно по бойковите пътища да видиш какво значи сигурност.
отговор Сигнализирай
119
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен 121Не, не го "прекопирват". Всъщност той си работи там за тях. :)
отговор Сигнализирай
118
Советский Инженерьм
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Възложили на един съветски инженер да създаде автомобил на народа.Седнал той, мислил, мислил и след 2 дни му светнало!"Защо да не открадна фиата на съседа и маздата на брачеда, и да направя една зглабяема лагерна количка от двете! Еврика! Еврика!":)
отговор Сигнализирай
Новини