IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как се произвеждаха най-бързите автомобили Жигули за КГБ


Обратно в новината

Коментари Коментари

97
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Шекер ти Румка Из Желка подлезче И хаймана главорез
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Авторката нарича смяната на регистрационните табели пълна глупост, но не е. Още от 70-те години в СССР е създадено устройство, което сменя автоматично регистрационния номер на колата. В него има пет номера. Виждал съм такива по онова време и у нас. Сигурен съм,че още ги има у нас. Носкоро видях смяна на номера от такова устройство в Ю туб, заснето от видеорегистратор в Русия.
отговор Сигнализирай
95
Няма да забравим!
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Никога няма да забравя гледката на VAZ 21061, която се възползва от максималната си скорост от 180км/ч+ по перфектната АМ Хемус, която нямаше нито една забележка.Сега даже да си купиш и F1 болид, никога не би посмял да вдигнеш такава скорост на която и да е българска магистрала.... освен ако не си абсолютен слабоумник, разбира се.Така че, замислете се малко... :)))))))))))))))))))
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
ВАЗ-2103 е от 1972 година, а в България го продаваха от 1974 година. Има 4 фара и три варианта според обема на двигателя. Първоначално беше само с 1500 куб.см. Първо го наричаха Жигули, после Лада. Не можа да добие популярността на 2101 в България.
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
В далечната 1993 година си купих ВАЗ 2105 на 80 000 км. /така познатата лада петица/, от бившата Милиция в България. Стрелката на километропоказателя отиваше между лампите за мигачите, които са извън ограничението 180 км. Истината е , че този мотор издържа още 30 000 км. и приключи.
отговор Сигнализирай
92
СТРАНДЖАТА
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
На километража на Москвича пишеше 160 километра. Това беше указание за максималното разстояние което колата може да измине за стандартен работен ден - 8 часа.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
През 1979г. съм капал Жигули в България, собстевност на МВР с осем цилиндров звигател и скоростнва кутия на Волво, фабрично поставени. Колата бе с два резервоара и две горивни помпи. Караше се само на моторна спирачка, защото като я дръпнеш километража залепва на 120 и колата се ускорява, но не знаеш с колко караш. На пътя бе стабилна.
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
до 90Обаче жигулата биеше всички западни автомобили в едно- с парното си. Вярвай ми при -15 градуса навън зимата аз съм бил в жигули по потник и ми става горещо. Няма такова парно като на жигулата. Сибирска история все пак. Откачени са братушките.
отговор Сигнализирай
89
СПРЪНДЖАТА
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
https://youtu.be/AM0s2e02piMТова което ще видите на клипчето е как немски "бегачки", пораженчески пускат десен мигач и освобождават лява лента, за да превъзхождащата ги руска машина да го използва по предназначение - за испреварване с по-висока скорост.:)))))))))))))))))))
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Жигули или Лада, разлика няма. Има различни модели, които се продаваха през различни години и затова тук единсе бърка с километража и фаровете. Моделите имаха модификации и максималната скорост беше различна. Базовия модел ВАЗ-2101 с обем на двигателя 1200 куб.см. го даваха с две макс. скорости натоварен до 140 км/чад и ненатоварен, до 142 и нещо. Произвежда се отбор1970 г. При ВАЗ-2101 (1974 г.) с обем на двигателя 1300 куб.см. максималната скорост е по-висока.
отговор Сигнализирай
Новини